אפשר לזרוק את הסוני פלייסטיישן לפח? אוקולוס – קונסולת מציאות מדומה שמביאה חוויה אמיתית מתמיד.

תוכן עניינים

המציאות המדומה תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועם פיתוח האוקולוס קווסט 2 של פייסבוק, קונסולות המציאות המדומה מעולם לא היה נוחות, ניידות, עמידות ובמחיר נמוך מבעבר.
בואו להכיר המציאות המדומה המתקדמת ביותר שיש בשוק.

אוקולוס קוואסט מבית פייסבוק

זה לא עוד גאדג'ט שיעבור מהעולם בשנים הקרובות – המציאות המדומה הולכת להיות העתיד של כולנו וזה הזמן להיכנס לעולם, כאשר הוא צובר תאוצה אדירה עם פיתוחים ענקיים מגרסה לגרסה.
בין אם אתם מחפשים דרכים חדשות לשחק משחקי גיימינג או רק רוצים לחוות את החוויה היוצאת מן הכלל של עולם ה-VR (מציאות מדומה) האוקולוס קוואסט יענה על הצרכים שלכם.

בשנים האחרונות היו מספר אפשרויות לחובבי המציאות המדומה אבל רובן היו יקרות ולא נוחות לצד גרפיקה באיכות נמוכה יחסית. פייסבוק שינתה את כללי המשחק והצליחה להביא מוצר במחיר נוח (300 דולר באמאזון). המוצר הוא השלישי בסדרת הפיתוחים של פייסבוק כאשר קודמיו (Oculus Go ו- Oculus Quest 1) הובילו את פייסבוק לפתח את המוצר המוביל בשוק.

לפייסבוק יש אמון גדול במוצר האחרון שהיא פיתחה עד כדי כך שהפסיקה את ייצור ה-Oculus Rift שמחובר בעזרת כבלים ולא בתקשורת אל חוטית.
לצד פייסבוק יש פיתוחים של חברות נוספות כמו HTC ו-Sony שלומדות את הדרך שפייסבוק התוותה לנו.

ככה או ככה התחרות בין החברות והתפתחות הטכונולוגיה מביאות לנו, המשתמשים הפשוטים, מכשור מהעתיד במחירים נוחים – חווית מציאות מדומה כמו שלא הייתה מעולם נמצאת ממש מעבר לדלת ובשנים הבאות פיתוחים שיגרו חושים נוספים מלבד הראייה יתווספו כמו חוש הריח ואולי אפילו חוש הטעם.
אבל עד אז אנחנו ממליצים למי שחובב טכנולוגיה או משחקים להתנסות באוקולוס קווסט ולהכיר את המוצר שבעתיד יחשב כאבן דרך בפיתוח המציאות המדומה.

לעוד כתבות שוות >> digiweb.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

גאדג'טים

היום שאחרי: ההיעלמות של החברות הגדולות כמו וואטסאפ, גוגל ופייסבוק לכמה שעות העלה את השאלה – איך יראה האינטרנט ביום שאחרי נפילתן של הגדולות?

החיבור לאינטרנט נראה לנו כבר כל כך טבעי שזה מוזר לחשוב על עולם ללא אינטרנט. מבתים חכמים לשימוש היום יומי שלנו אנחנו מסתמכים על החיבור

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן