טיפים חשובים לענידת תכשיטים

תוכן עניינים

איך את בוחרת, עונדת ומתאימה תכשיטים, כך שיחמיאו לך ולהופעה שלך? האם את מוציאה את המקסימום מאוסף התכשיטים שלך, או שלפחות בחלק מהזמן את מרגישה שאת משועממת ומשעממת? 

זה טבעי להרגיש מבולבלת בנוגע לתכשיטים, זה קורה לכולנו. לפעמים יש לנו אוסף גדול מאוד של שרשראות לאישה וטבעות, עגילים וצמידים, שלל מתכות ואבני חן – ולמרות זאת אנחנו פשוט לא בטוחות מה לענוד עם מה ומתי. 

אל דאגה, אנחנו כאן לעזור לך, עם כמה טיפים שימושיים מאוד לבחירה וענידה של תכשיטים.

תייצרי שכבות עם טבעות, שרשראות או צמידים

בואי נתחיל מטיפ מהנה במיוחד, כי למה לענות שרשרת אחת כאשר אפשר לענוד כמה ביחד? כמובן שאותו דבר נכון לטבעות ולצמידים, וכך או כך מדובר באחד הטרנדים החמים ביותר בעולם התכשיטים. את יכולה להתנסות עם אורכים, צורות, טקסטורות וצבעים שונים, מנוגדים או משלימים, כדי ליצור שכבות שיספקו לך מראה ייחודי ומעניין. זה קל: את פשוט צריכה לנסות את התכשיטים שלך בכל מיני שילובים, ואנחנו בטוחים שתמצאי כמה שנראים מדהים, ושמתאימים גם לבגדים שלך.

תדעי גם מתי לעצור

אנחנו מעודדים איתך להיות יצירתית וללכת על הקצה, אבל באותה מידה חשוב שלא תחצי את הגבול. לפעמים, תכשיטים פשוט יכולים להיות יותר מדי. אם את רוצה למשוך תשומת לב לפנים שלך באמצעות ערמת שרשראות או שרשרת אחת ששולחת מסר ברור, אולי את לא ממש צריכה גם זרוע עמוסה בצמידים.

באופן דומה, אם את עונדת זוג עגילים נועז, אולי עדיף שתבחרי שרשרת עדינה יחסית. אם את עומדת לצאת מהבית עמוסה בתכשיטים, שווה לפחות לחשוב קודם על העצה של קוקו שאנל: "לפני היציאה תביטי במראה, ותסירי תכשיט אחד". את לא חייבת לפעול על פי העצה, העיקר שתרגישי בנוח, אבל תחשבי על זה.

כמה מילים על עגילים

עגילים הם תכשיטים חשובים, מכיוון שפעמים רבות הם נמצאים בשדה הראייה של אנשים שאת משוחחת איתם. אתם צריכה לבחור אותם על פי מבנה הפנים שלך, צבע השיער, העיניים והעור. טיפ חשוב: אל תשכחי להחליף עגילים מדי פעם. נשים רבות עונדות את אותו זוג במשך זמן רב או מחליפות לעיתים רחוקות, וחבל. עגילים יכולים להעניק לכם מראה שונה ומיוחד בכל יום.

תתנסי עם כל מיני מתכות

פעם, מראה שמשלב כמה מתכות בצבעים שונים נחשב כחטא אופנתי, אבל כיום את ממש לא חייבת לעמוד ב"חוק" הזה. תחשבי על שרשרת עם תליון בצבעים ניגודיים, טבעות שמיוצרות מכמה מתכות שונות או שכבות מגוונות של תכשיטים. כל אלה דרכים מעולות להוסיף טאצ' מיוחד למראה שלך.

תענדי תכשיטים שמחמיאים לשאר התלבושת

זה נשמע מובן מאליו, אבל לא תמיד קל לעשות את זה. התכשיטים צריכים להתאים לבגדים ולנעליים שלך, וגם לתיק ולכובע (אם הם חלק מהתלבושת). המפתח הוא להחליט מראש במה את רוצה שאנשים יתמקדו: בבגדים או בתכשיטים? באיזה תכשיט ספציפי? ברגע שתדעי מהו המרכז, תוכלי להשלים את הפאזל מסביבו יותר בקלות.

אל תשתעבדי לטרנדים

כולנו מכירות מישהי שמתלבשת רק על פי הטרנדים וצו האופנה. תמיד קיימות מגמות שונות אשר מכתיבות לנו כיצד להתלבש ולהתאבזר, וזה בסדר, אבל אף פעם לא על חשבון הטעם האישי והאישיות שלך. אם תבחרי תכשיטים רק על פי טרנדים, תאבדי את מי שאת, וזה הכי גרוע.

תנסי להבין בעצמך מה את אוהבת ולפתח סגנון אישי, שיתאים לך ויגרום לך להרגיש בטוחה. גם אם הסגנון הזה לא הכי אופנתי כרגע, זה הסגנון שלך וזה הכי חשוב. ולכי תדעי, אולי הטרנד הבא יגרום לכולן להתלבש ולענוד תכשיטים כמוך?

תשימי את הרגש בצד

האם יש לך תכשיט או כמה, שאת עונדת כל הזמן מטעמים סנטימנטליים? לכולן יש תכשיטים כאלה, ולפעמים כדאי לעצור ולבחון האם הם עדיין מתאימים למי שאת ולמה שאת לובשת. רק בגלל שיש לך קשר רגשי לפריט, לא בהכרח אומר שהוא מתאים לכל תלבושת ולכל מאורע.

הכי חשוב: תתעלמי מכל החוקים

את יכולה אפילו להתעלם מכל מה שנכתב פה, אם את לא מסכימה. הכי חשוב שתרגישי בנוח, ותמיד כיף לייצר מראה ייחודי שאין לאף אחת אחרת.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן