כיצד בודקים מה גודל החזיה שלי? המדריך המלא

תוכן עניינים

הרבה נשים לא יודעת איך למדוד נכון את מידת החזיה שלהן. הן מסתמכות על חזייה שנראה "נכון" לעין, הדעה האישית של המוכרות בחנות או מידה שהותאמה להן בעבר, מידה שכבר אינה רלוונטית כיום. כתוצאה מכך נשים רבות קונות חזיות שלא מתאימות לגוף שלהן. למשל, נשים בעלות מידות גדולות לובשות חזייה במידת קאפ לא נכונה. מה שיכול לגרום לחוסר נעימות בזמן לבישת החזייה ופגיעה בלוק של החולצה או השמלה שמעל החזייה.

אם את לא רוצה שאישה אחרת תמדוד לך את החזה ואין לך מושג מהי המידת החזיה שלך. הכנו במיוחד בשבילך מדריך למדידת גודל החזה שתוכלי לבצע אפילו בבית שלך בעזרת סרט מדידה.

שלב 1

תבחרי ותלבשי את החזייה (לא חזיית פוש אפ אפשר חזייה בעלת ריפוד קליל) שאת הכי מרגישה איתה בנוח בזמן שאת לובשת אותה, כלומר חזייה שלא שלוחצת או מציקה כשאת איתה. את יכולה לבחור חזייה סטרפלס או עם כתפיות. 

שלב 2

תמדדי בסרט מדידה את הרצועה ההיקפית (קו החזה התחתון) של החזייה כשהיא עלייך, זהו החלק הכי חשוב בחזייה. שימי לב שסרט המדידה מונח באופן צמוד על הגוף בצורה ישרה ולא מסתובב סביב עצמו לאורך כל הרצועה ההיקפית. מומלץ להיעזר במראה כדי לוודא בהשתקפות שלך שאין טעויות במהלך המדידה.

שלב 3

תכתבי את התוצאות המדידה. משום שמידות החזייה קיימות בקפיצות של 5 ס"מ תוכלי להתאים את תוצאות המדידה בכך שתעגלי את התוצאה של המדידה כלפי מעלה, לכפולה הקרובה ביותר של המספר 5 (מספר שמסתיים בספרה 0 או 5). ככה את מוצאת את מידת היקף החזיה שלך.

שלב 4

כדי למצוא את מידת הקאפ הנוכחית תמדדי בעזרת סרט המדידה מהו היקף החזה שלך בחלק הרחב ביותר שלו (קו הפטמות). במהלך המדידה שימי לב שאת לא לוחצת יותר מידי את החזה שלך. כדי שמידת הקאפ לא תהיה קטנה מהמציאות. בנוסף תמדדי בצורה לא רפויה מידי כדי שמידת הקאפ לא תצא גדולה מידי. שימי לב שהסרט מדידה לא מסובב או עקום.

שלב 5

את התוצאה של המדידה חזה עגלי כלפי מעלה לכפולה הקרובה ביותר 2.5 (לדוגמא, לתוצאה של 86 יש לעגל ל87.5). לבסוף, החסירי את התוצאה שיצאה לך בסעיף זה עם התוצאה מסעיף 3.

כל הפרש של 2.5 ס"מ שווה למידת קאפ. נניח שמידת ההיקף שלך היא 75 ומידת החזה היא 77.5 ס"מ ההפרש בין המדידות הוא 2.5 ס"מ, השווה למידה A. כלומר מידת החזיה היא A75. הפרש של 5 ס"מ שווה למידה B, וכך הלאה.

לסיכום

חשוב לדעת מהי מידת החזייה המדויקת שלך בשביל להתאים את החזייה שתתמוך בחזה בצורה האולטימטיבית. כך גם הבגדים שאת תלבשי יראו יותר טוב עלייך. להשלמת הלוק תוכלי להוסיף מחטבים או חוטני נועז.  

אהבתם את הכתבה?>>highlight.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן