מה צריך לדעת לפני שעושים ייבוש תת רצפתי ?

תוכן עניינים

ברוב המקרים לאחר הצפה ישנה תופעה שבמסגרתה חודרים מים אל מתחת לריצוף. במקרה כזה מדובר על מים כלואים שאינם יכולים לצאת החוצה ללא התערבות חיצונית. אם תשאירו את המים מתחת לריצוף הם עשויים להביא איתם כל מיני סיבוכים שונים. זוהי הסיבה שבגללה אנשי מקצוע רבים מספקים שירותי ייבוש תת רצפתי. אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מייבשים את הרטיבות התת רצפתית? האמת היא שלא מעט. בסופו של יום הרצון שלכם יהיה לדעת כי הרטיבות שקיימת לא תביא איתה לנזקים בלתי הפיכים. אם אתם רואים סימנים שונים להימצאותה של רטיבות מתחת לרצפה אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי.

מי מוסמך לאתר ולייבש רטיבות מתחת לרצפה?

אינכם יכולים לייבש או לאתר את הרטיבות מתחת לרצפה באופן עצמאי. יהיה עליכם לחפש איש מקצוע מנוסה שיבצע בדיוק את המשימה הזאת. איש מקצוע שמוסמך לבצע ייבוש תת רצפתי הוא אינסטלטור שיגיע אליכם לבית עם כל הציוד הדרוש. האינסטלטור ידע לאתר את מקור הרטיבות, וכמובן גם יספק לכם שירותי ייבוש מקצועיים. השאיפה היא שבסיום העבודה תמצאו את עצמכם במצב שבו הרטיבות כבר לא תטריד אתכם. ייבוש תת רצפתי יכול להגיע כחלק מייבוש כללי או כחלק מייבוש תת רצפתי באופן ספציפי. מראש יהיה עליכם לבחון כי איש המקצוע שאליו תפנו מוסמך לייבוש ואיתור רטיבויות.

האם ייבוש תת רצפתי מביא איתו נזק?

בעבר ייבוש תת רצפתי היה מביא איתו לא מעט בעיות ולא מעט חששות. אך במציאות הנוכחית, בזכות הציוד המתקדם שאיתו עובדים, ניתן להיות רגועים. ייבוש תת רצפתי לא מביא איתו לנזק, ולרוב אתם לא תרגישו כי עשו אותו אצלכם בבית. הסיבה לכך היא שמשתמשים בציוד מאוד מתקדם שמאפשר להגיע אל מתחת לרצפה מבלי להרים את הריצוף. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להחליף את הריצוף או לעשות פעולות נוספות. מיד לאחר שאותו אינסטלטור יסיים לייבש את הרטיבות תוכלו לחזור לשגרה. שגרה מלאה כי שהייתם עושים אותה עד לאותה נקודת זמן.

כיצד נכון לאתר רטיבות תת רצפתית?

לכל איש מקצוע יש את השיטות השונות שבהן הוא דוגל על מנת לאתר רטיבות מתחת לרצפה. יש כאלה שמשתמשים במצלמה תרמית אחרים עושים זאת באמצעות איתור נזילות בגז. כל איש מקצוע יכול לבחור את השיטה שתהיה לו הנוחה ביותר לאיתור הנזילות. איך אתם יכולים להיות רגועים כי התוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונכם? על ידי קבלת אחריות על העבודה שבוצעה זה עתה. אם אינסטלטור לא יביא איתו אחריות על העבודה זה מיד אמור להדליק לכם נורה אדומה. אתם מבחינתכם אמורים לדרוש כי תקבלו אחריות שתספק לכם שקט לתקופת זמן ארוכה.  

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

הכל לבית

מאוורר תקרה למטבח

מאווררי תקרה הם תוספת נהדרת לכל מטבח. הם יכולים לעזור לשמור על זרימת האוויר ולספק סביבה קרירה ונוחה לבישול ואירוח. בנוסף לנוחות שהם מספקים, מאווררי

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הכל לבית

הדברת טרמיטים

זאת נמלה מכונפת או שמא טרמיט?  לא הספקתם לזהות, ראיתם סוג של חרק ואתם לא בטוחים מה יצא מבין הפנאלים? זיהיתם תעלת בוץ – מאין חול

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן