סובלים מהזעת יתר? השיטות להיפטר מזיעה

תוכן עניינים

זיעה הינה מנגנון חכם שמטרתו לקרר את גופנו ולהטיב עמנו. אבל הבושה שמתלווה אליה בימי הקיץ החמים שמדביקה את החולצה אלינו לגב – לא מיטיבה עמנו כל כך. היום יש שיטות טכנולוגיות רבות אשר יכולות לעזור לך להפחית אותה באופן משמעותי!

תהליך הזיעה הינו תהליך חשוב ומשמעותי לאיזון חום הגוף של האדם. כאשר ישנה עלייה בטמפרטורת הגוף, הזיעה מסייעת לווסת אותו באמצעות התאדותה מפני העור. עם זאת, תהליך הזיעה מלווה בריח לא נעים. בלוטות הזיעה עצמן המרכיבות את נוזל הזיעה, הן למעשה, ללא ריח כלל. מה שגורם להיווצרות הריח הוא ערבוב חיידקים יחד עם בלוטות הזיעה. הכמות גבוהה של חלבון ושומן בבלוטות הזיעה היא זו מושכת אליה את החיידקים ויוצרת ריח לא נעים. אבל מה קורה כשהזיעה משפיעה על אורח החיים שלנו יותר ממה שהיא צריכה להשפיע? איך ניתן לטפל במצב כזה? כיום קיימים מגוון טיפולים קוסמטיים לטיפול בבעיה הזו. ביניהם, הזרקת בוטוקס להזעת יתר, הזרקת דיספורט, טיפול במכשיר מירה דיי ועוד.

טיפול באמצעות בוטוקס

הזרקת בוטוקס להזעת יתר מתבצע על ידי הזרקה נקודתית של החומר. הטיפול עצמו נמשך מספר דקות ולרוב מסתיים ללא תופעות לוואי. בהזרקה בבית השחי, הטיפול כרוך באי נעימות קלה ואילו הזרקה בכפות הידיים או הרגליים הינה כואבת יותר. תוצאות הטיפול הינן מהירות למדי. תוך שבועיים בלבד, ישנה הפחתה של 70% ומעלה מכמות ההזעה מה שמעלים את הזעת היתר שהייתה קיימת קודם לכן. יש לחזור על התהליך כעבור מספר חודשים בעת הצורך.

שינוי שגרת הטיפוח

לפעמים, הפתרון המתאים הוא לאו דווקא הפתרון הקוסמטי כמו הזרקת בוטוקס. שינוי שגרת הטיפוח עלול ליצור שינוי משמעותי. למשל, דאודורנט אשר מבוסס על מלחי אלומיניום ידוע בתור תכשיר יעיל לטיפול בהזעת יתר.

לסיכום, הזעת יתר הינה בעיה נפוצה שעלולה לגרום לקשיים אישיים וחברתיים רבים. כיום, דרכי הטיפול בהזעת יתר הינן מגוונות למדי- החל משינוי התנהגויות ועד לטיפולים רפואיים כאלו ואחרים. ההמלצה הגורפת בבחירת טיפול רפואי היא לבצע סקר שוק רחב לפני הבחירה.

רוצים לשמוע עוד על טיפולים נגד הזעת יתר? היכנסו לPRP והתייעצו עם המומחים.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

בריאות

ניקיון ירוק

בבואנו לנקות את הבית, חשוב לשים לב לא רק ליעילות הניקיון אלא גם להשפעתו על בריאותנו ועל הסביבה. שימוש מושכל בחומרי ניקוי יכול לצמצם משמעותית

עברו לכתבה >>
אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן