שמלות כלה – הצבעים שלא הכרתם

תוכן עניינים

שכל כלה מתחילה בחיפוש אחר השמלה המושלמת שלה יש הרבה התלבטויות בדרך, ביניהן צבע השמלה. בחירה מסורתית לכלות הייתה באופן היסטורי לבן טהור אך התחום השתנה מעט והיום רואים יותר ויותר כלות שפונות לשמלות כלה עם טונים חמימים יותר או  צבעים אחרים לגמרי.  צבע זה טוב והכי חשוב שכל כלה תרגיש הכי יפה וזוהרת ביום הגדול שלה.

לבן הוא צבע נורא מוחלט והוא לאו דווקא מתאים לכל אחת, כלות עם עור בעל טונים קרים יותר יכולות הבלע ולהראות במעט דהויות עם שמלה לבנה. אייבורי נמצאת בעלייה בשנים האחרונות, יותר סביר להניח שתמצאי דווקא שמלת שנהב ולא שמלה לבנה טהורה. יש גוונים של לבן מעודנים יותר המשולבים עם תת גוונים כגון חום ורוד ועוד שיכולים להפוך את המראה של השמלה לחמים ונעימים יותר.

בשביל כלות נועזות המבקשות להתרחק מגווני הלבן יש היום שמלות כלה ונשף מרהיבות בכל הצבעים. שמלות כלה ממזמן נהיו אמירה אופנתית ויש יותר ויותר דגמים בועטים ולא מסורתיים שמלמדים אותנו להנות מכל העולמות. 

יש מסורת  שהתקבעה של לבישת לבן שהפכה פופולרית באמצעות סרטים ותוכניות טלוויזיה, אבל לצבע שמלת הכלה שלך אין כל קשר להצלחת הנישואים שלך תלבשי מה שגורם לך להרגיש נפלא  בין אם זה לבן, דוגמאות, צבעים, שמלה ארוכה או שמלות קצרות.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אילוף כלבים בפנסיון
בעלי חיים

אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון לכלבים מספק בית זמני לחיות מחמד כאשר בעליהם לא נמצאים (בעבודה, בחו"ל, במחלה וכל סיבה אחרת) בפנסיון הכלבים מקבלים טיפול נאות, ארוחות ותשומת לב

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

המגזין

המלצות להפעלות לימי הולדת

להפעלות ימי הולדת יש מגוון רחב של אפשרויות ושל הפעלות. ניתן לבחור בהפעלה בהתאם לרצון האישי שלכם, לתקציב ולגודל האירוע, כדי להרים מסיבה מהנה ובלתי

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן