איך אפשר לדעת איזה תכשיט בת הזוג תרצה לקבל?

תוכן עניינים

רוב הבנות ישמחו לקבל במתנה תכשיט, לכן כמעט תמיד תכשיט הוא בחירה טובה למתנה כי גם אם הוא לא יהיה הכי לטעמה ברור לה שהשתדלת והשקעתה מחשבה בבחירת התכשיט. בכדי להצליח ממש בבחירת המתנה אתה צריך לבחור להתאים את התכשיט לסגנון שלה ולסוג מערכת היחסים שיש בינכם.

כדי להתאים לטעם שלה הינה כמה שאלות שיכולות לעזור לך לבחור את התכשיט המושלם

ראשית, תנסה להבין איזה סוג תכשיטים יש לה בעיקר – טבעות, צמידים, שרשראות, או עגילים?

אם בת הזוג מחבבת במיוחד סוג מסוים של תכשיטים היא תשמח לקבל תכשיט מסוג זה. כלומר אם היא אוהבת עגילים ועונדת אותם רוב הזמן, גם בימים שהיא פחות משקיעה בהופעה שלה אז כנראה שהיא תשמח לקבל עגילים.

האם יש לה תכשיט מסוים שיש לו ערך סמלי מיוחד עבורה? 

זה יכול להיות טבעת שעברה ביורשה מסבתא שלה או השרשרת שקיבלה לבת המצווה שלה. תחשוב אולי תוכל לקנות לה תכשיט שישלים סט עם התכשיט שיש לה. למשל אם היא מחוברת לטבעת של סבתא שלה אז אולי שרשרת עם תליון דומה לטבעת שלה יכול לשמח אותה. כמו כן, אולי יש נושא שהיא אוהבת במיוחד כמו פרחים או חתולים והיא תשמח לקבל תכשיט בנושא. אם אתה רוצה ממש להשקיע תוכל לרכוש תכשיט בעיצוב אישי לפי תחביבה.

איזה סגנון היא אוהבת?

האם התכשיטים שיש לה הם גדולים או קטנים, צבעונים או עדינים, וינטג' או מודרני, עונדת לרוב תכשיטי זהב או תכשיטי כסף? לשים לב לאיזה סגנון התכשיטים בת הזוג שלך עונדת יעזרו לך למקד את התכשיט שיתאים לה. כך, שאם למשל היא עונדת בעיקר תכשיטי כסף אז היא תשמח לקבל תכשיט כסף ולא תכשיט זהב.

איזה צבעים היא אוהבת?

לכל אחת יש צבעים שהיא יותר מתחברת אליהם, אפילו אפשר לשאול אותה ישירות איזה צבעים היא אוהבת בצורה שלא תעורר את חשדה. שים לב אילו צבעי בגדים היא בדרך כלל לובשת ואז תוכל להתאים לה תכשיט בצבע אהוב עליה.

איזה בגדים היא בדרך כלל לובשת?

רוב הנשים עונדות תכשיטים בהתאם לבגדים שהם לובשות, הפרמטרים הנכללים הם סוג הבגדים (למשל: מחויט, טרנדי, שמרני, נועז וכדומה). אתה יכול לבחור לה תכשיט בהתאם לבגדי היום יום שהיא לובשת או לפי שמלה שהיא מחבבת במיוחד. סוג הבגד משפיע על אופי התכשיט. למשל בגד נועז אפשר להתאים לו תכשיט שיבליט את המחשוף שלה.

לסיכום

נתינת תכשיט זוהי מתנה מקסימה שבת הזוג שלך תשמח לקבל. אם תעקוב לפי השאלות שנכתבו למעלה אתה אמור כבר לקבל רעיון לתכשיט שיקלע לסגנון של בת זוגך. כאשר היא תבין שהשקעת הרבה מחשבה מאחורי הקניה של התכשיט עבורה ולא סתם בחרת תכשיט רנדומלי, אתה מעביר לה את המסר של כמה היא חשובה לך.

רוצים לקרוא עוד כתבות לא רגילות? UNUSUAL.CO.IL

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן