10 המתנות הכי טובות שאפשר לקנות לבת הזוג

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת לבת הזוג שלכם? לפני שתלכו לאיבוד שם בחוץ, קבלו את רשימת המתנות שלנו שבוודאות יעשו את בת הזוג שלכם מאושרת. 

אין, אין, אין חגיגה.. בלי מתנה!

אירועים מיוחדים כמו יום הולדת או יום נישואין הן סיבה לחגיגה וגם למתנה. אבל האמת היא שתמיד אפשר ואפילו נחמד להפתיע את בת הזוג שלכם במתנה שהיא תשמח לקבל. הכנו לכם רשימה של 10 המתנות הכי טובות שאישה יכולה לקבל מבן הזוג שלה. 

  1. תכשיטים

תלמדו כלל: אף פעם לא ימאס לנו מתכשיטים. ככל שיש לנו מהם יותר, כך אנחנו מרוצות יותר. מבט אחד במגירת התכשיטים של בת הזוג שלכם יכול לגלות לכם פרטים רבים שיעזרו לכם לבחור לה את המתנה המושלמת: איזה צבע של תכשיטים היא עונדת, תכשיטי זהב או כסף? אילו תכשיטים היא יותר אוהבת לענוד, עגילים או שרשראות? 

  1. בושם

הבושם שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו, ואתם יכולים להיות אלו שיבחרו אותו. המלצה: לפני שאתם הולכים לבחור את הבושם בשביל בת הזוג שלכם, הריחו את הבשמים שלה והבינו למה היא מתחברת יותר, האם הבשמים שלה מתקתקים או יותר רעננים? כך תוכלו להיות מכווני מטרה, לדעת איזו עזרה לבקש מהמוכרת וגם תוכלו לזהות את הבשמים שלה ולא תקנו לה בטעות בושם שיש לה. 

  1. יהלומים

זו אולי כותרת מפוצצת, אבל בעצם היא לא. אם עוד לא הצעתם לבת הזוג שלכם נישואים, אז כנראה שהמתנה שהיא הכי תשמח לקבל היא טבעת יהלום. אבל אם אתם עוד לא בשלב הזה, או שכבר הרבה אחרי, גם שרשרת עם תליון יהלום, צמיד יהלומים או טבעת משובצת יכולים לשמח את ליבה של בת הזוג שלכם, בתכשיט יוקרתי שלא יאבד מערכו.

  1. פרחים

זה אולי נשמע פשוט, אבל פרחים יכולים להיות מתנה נפלאה, בעיקר כשהם מגיעים בהפתעה ועם כרטיס ברכה משמח. פרחים הם המתנה המושלמת ביום האהבה, יום האם, ובכל יום שבו אתם רוצים להביע כמה אתם אוהבים את בת הזוג שלכם.

  1. תכשיטים בעיצוב אישי 

אם בת הזוג שלכם היא גם אמא של הילדים שלכם, אתם ככל הנראה תרגשו אותה מאוד אם תקנו לה במתנה תכשיט מעוצב אישית עם שמות הילדים. לפניכם אפשרויות רבות לחריטה, על צמידים, טבעות וגם על תליונים. 

  1. תמונה שלכם

תוכלו להפתיע את בת הזוג שלכם בעזרת תמונה שלכם, ממוסגרת, מודפסת על זכוכית או על עץ.

  1. חופשה בהפתעה

הזמינו כרטיסי טיסה בהפתעה לסוף שבוע ליעד קרוב ובלו ביחד סוף שבוע רומנטי. 

  1. דייט במסעדת יוקרה

הזמינו מקום במסעדת יוקרה מפנקת, ובלו יחד ערב רומנטי וטעים. 

  1. יום פינוק 

הזמינו לכם יום של ספא מפנק בו תוכלו לבלות זמן איכות יחד עם יין, מסאז' ופינוקים. 

  1.  גיפט קארד

אם בת הזוג שלכם אוהבת מאוד חנות מסוימת, תוכלו לפנק אותה בגיפט קארד לאותה חנות.

לסיכום

מפרחים ועד תכשיטים בחריטה אישית, ישנם הרבה מאוד דברים שישמחו את בת הזוג שלכם. תכשיטים, בשמים והקדשה יפה ירגשו אותה, בזכותכם. 

אהבתם? בטוח תאהבו גם את זאת >> katcho.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן