הדרך הכי מקורית להגיד למישהו שהוא חשוב לך: הכירו את התכשיטים המפתיעים בעיצוב אישי

תוכן עניינים

אחת המתנות שהכי כיף לקבל היא תכשיטים. ביין אם זאת שרשרת, עגילים או טבעת, כשמצליחים לקלוע לטעם של אישה, היא תשמח. אבל, ניתן לא רק לקלוע לטעם אלא להוסיף טוויסט אישי ולרכוש תכשיטים בעיצוב אישי. זאת יכולה להיות הזמנה של תכשיט שאתה דמיינת וחשבת עליו או לקחת תכשיט קיים ולהוסיף חריטה. אז אם בא לך להוסיף משהו מעצמך למתנה העתידית, כדאי שתמשיך לקרוא!

למה מתנה אישית?

לא קל לבחור מתנה. למעשה, כשבוחרים לבן אדם שחשוב לנו מתנה, אנחנו לא רק מסמנים וי אלא באמת רוצים שהוא יאהב אותה. לכן, מתנה בעיצוב אישי היא הצלחה בטוחה – זאת משום שהיא מראה על אכפתיות, על חשיבה ועל הרצון להראות שהיה חשוב לנו לשמח את כלת השמחה.

תכשיטים בעיצוב אישי

הדבר הראשון שאפשר לעשות בעיצוב אישי הוא תכשיטים. ניתן ללכת לחנויות המתמחות בתכשיטים ולבקש מהם להכין תכשיט מיוחד במינו. מה טוב בתכשיט מיוחד במינו? הבחורה שתקבל אותו תהיה היחידה בעולם שיש לה אותו! בנוסף, כך תוכלו לקלוע לטעמה ולעצב דבר ייחודי שייתכן שלעולם לא הייתה מוצאת בחנות

ההמלצה שלנו היא לראות מה הבחורה אוהבת. האם היא מסתובבת עם תכשיטי זהב? האם עם תכשיטי כסף? האם היא מרבה להחליף עגילים? האם יש לה צמיד או ניתן להכין לה אחד כזה. אם אתם רואים שיש לבחורה תכשיטים רק בצבע זהב, כנראה זה הצבע שהיא אוהבת ורצוי שהתכשיט יהיה בצבע זה

חריטה

ניתן לקחת תכשיטים שכבר קיימים ולהוסיף להם חריטה בחנויות המתמחות בכך. תוכלו לקחת צמיד ולכתוב עליו את השם של הבחורה שמקבלת אותו. תוכלו גם לחרוט משהו אישי שרק שניכם מבינים או אפילו סתם לכתוב "אני אוהב אותך.

עולם החריטה הוא אינסופי. זאת משום שגם ניתן לחרוט על מספר תכשיטים ולכן ניתן לבחור כל סוג תכשיט ובנוסף, יש כל כך הרבה אפשרויות לחריטה, החל ממילים ועד לציור, שגם כאן האפשרויות לא נגמרות. לכן חשבו טוב טוב מה תרצו לחרוט על התכשיט, שישמח את האישה שתקבל אותו.

תמונה

ניתן לקנות שרשרת ובה להכניס תמונה של זוג. השרשראות מעוצבות בסגנון עתיק, ובדרך כלל הן עגולות. המתנה מתאימה לנשים שאוהבות תכשיטים בסגנון ישן, שמזכיר את התכשיטים של פעם.

זכרו! כל המטרה של עיצוב אישי הוא להביא משהו מהלב. גם אם לא אתם עיצבתם וחשבתם, תכשיטים בעיצוב אישי מבליטים את הייחוד של האדם לו אתם מביאים את התכשיט. לכן, חשבו לבד מה אתם חושבים שיתאים לאישה לה תביאו את התכשיט, ואל תתנו לאחרים להחליט בשבילכם. אחרי הכל, מי מכיר יותר את הקרוב אליו מאשר אתם?



כדאי לכם לבקר גם בקול-מגזין לעוד כתבות מעניינות!

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן