איך מתקבלים למיקרוסופט בתור מתכנתים?

תוכן עניינים

מיקרוסופט היא אחת מחברות הטכנולוגיה היוקרתיות והוותיקות בעולם. כמעט בלתי אפשרי לכמת את ההשפעה שלה על עולם הטכנולוגיה ומחוצה לו, והיא כל הזמן מתפתחת לתחומים חדשים ומרתקים.

לצד היוקרה, זה לא סוד שעבודה במיקרוסופט מציעה גם מספר לא מבוטל של הטבות. זה כולל שכר גבוה, תקציב נאה לארוחות, אירועים של החברה ועוד הרבה יותר. גישה לציוד מהשורה הראשונה והיכולת לעבוד עם כמה מהאנשים המוכשרים והחכמים ביותר בתעשייה היא חלום עבור מהנדסי תוכנה רבים.

לא קל להתקבל לעבודה בחברה כמו מיקרוסופט. התנאים המעולים ואפשרויות הקידום המגוונות גורמות לביקוש רב, ועל כל משרה שעולה לעמוד microsoft careers ובמקומות אחרים, קופצים מהר מאוד מועמדים רבים. לכן, אם אתם שואפים לעבוד במיקרוסופט, אתם צריכים להיות מוכנים לתחרות עזה.

אם אתם סקרנים ממה שמיקרוסופט מציעה, אז כדאי שתדעו כמה שיותר על החברה, על תהליך הראיונות ומה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את הסיכויים שלך להתקבל.

מידע על החברה

ב-4 באפריל 1975, כשרוב האנשים עוד השתמשו במכונות כתיבה, ייסדו ביל גייטס ופול אלן את מיקרוסופט – חברה לייצור תוכנות מחשב. מיקרוסופט פתחה את משרדיה הראשונים באלבקרקי, ניו מקסיקו, עברה למדינת וושינגטון ב-1979 ועם השנים ביססה לעצמה נוכחות במדינות רבות ברחבי העולם.

כיום, מיקרוסופט היא ענקית טכנולוגיה רב לאומית המייצרת תוכנות מחשב, מוצרי אלקטרוניקה, מחשבים אישיים ושירותים נלווים. מערכת ההפעלה Microsoft Windows, חבילת Microsoft Office ודפדפניInternet Explorer ו-Edge הם ממוצרי התוכנה הידועים ביותר של החברה. קונסולות משחקי ה-Xbox ומגוון המחשבים האישיים של Microsoft Surface הם מוצרי החומרה העיקריים של החברה.

מיקרוסופט דורגה במקום ה-21 ברשימת Fortune 500 של החברות הגדולות בארה"ב, לפי סך ההכנסות ב-2020; היא יצרנית התוכנה הגדולה בעולם לפי הכנסות, ומדורגת בין חמשת תאגידי ה-IT הגדולים בארה"ב. החברה שואפת לא רק להתפתח כל הזמן, אלא לקדם טכנולוגיה וחדשנות, והיא עושה זאת בין השאר באמצעות שיתופי פעולה עם יחידים, חברות, אוניברסיטאות וכו'.

מהו תהליך הגיוס למיקרוסופט?

התהליך מתחיל כאשר נוצר הקשר הראשוני ביניכם לבין מיקרוסופט. זה יכול לקרות באמצעות פנייה שלכם בעמוד המשרות של החברה, או בעזרת קשר שלכם עם אחד העובדים, אך שימו לב שאתם יכולים לקבל הזדמנות גם באופן פסיבי. המגייסים של מיקרוסופט נמצאים בלינקדין, ועוסקים כל הזמן באיתור מועמדים מתאימים. אם תתחזקו פרופיל מקצועי ומעודכן ברשת, יכול להיות שתצליחו למשוך את תשומת הלב שלהם.

הצלחתם להשיג ראיון בחברה? קחו בחשבון כי הפגישה הראשונה תיערך בטלפון או בשיחת וידאו. זהו ראיון לצרכי מיון, שנועד לקבוע האם אתם בכלל מתאימים לחברה. המגייסים בוחנים את האישיות שלכם וגם את הידע המקצועי. בחלק המקרים, במקום הראיון הזה נערך מבחן קידוד, שכולל 2-3 בעיות DS/Algo.

אם תעברו את המיון הראשוני בהצלחה, תצטרכו לעבור עוד 4-5 ראיונות במשרדי החברה. בראשונים ההתמקדות של המראיינים תהיה ב-DS/Algo, ובהמשך הם יעברו להתמקד בעיצוב מערכת. בשלב זה, יבדקו את הכישורים שלכם באשר לעיצוב מערכות מורכבות כמו Gmail, youtube, Uber וכו'.

מיקרוסופט אוהבת לשאול בעיקר בעיות Array/Strings/LinkedList ולכן מומלץ להתכונן במיוחד לנושאים הללו. המפתח הוא היכולת שלכם להגיע לפתרון האופטימלי ביותר. לאחר כל סבב ראיונות, מקיימים המגייסים פגישה כדי לדון לגבי כל מועמד ומועמדת ומחליטים עם מי להמשיך הלאה. עברתם את כל הסבבים? מזל טוב, התקבלתם ואתם עומדים להתחיל לעבוד במיקרוסופט.

איך אפשר להגיע מוכנים?

  • תערכו מחקר מקיף על החברה – מיקרוסופט היא חברה מגוונת מאוד העוסקת בכמה טכנולוגיות שונות. עליכם לעבור על מכלול העסקים של החברה, להבין מה היא עושה וכיצד אתם יכולים להשתלב בזה. הבנה של תהליכי החברה יכולה לעזור לכם למצוא את התשובות הנכונות במהלך הראיונות.
  • ספקו תשובות מפורטות – כאשר שואלים אתכם איך פתרתם בעיות מסוימות במשרות קודמות, או כיצד אתם מתמודדים עם עבודה בצוות, תהיו ספציפיים לגבי החוויות שלעם. זה יספק למראיינים מבט מקרוב עליכם ועל סיכויי ההתאמה שלכם.
  • תראו שאתם מעודכנים – חשוב לדעת מה קורה בחברה בה אתם רוצים לעבוד, אבל לא רק. חשוב להוכיח כי אתם מעורים בעולמות טכנולוגיים, מכירים תחומים שונים וחברות מתחרות.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

לימודים וקריירה

למה כדאי ללמוד אבטחת מידע?

תחום אבטחת המידע התפתח במידה ניכרת בשנים האחרונות. העובדה שמדובר בענף יחסית חדש הופכת אותו למרגש, אבל זו ממש לא הסיבה היחידה ללמוד ולהתמחות באבטחת

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

לימודים וקריירה

למה כדאי ללמוד אבטחת מידע?

תחום אבטחת המידע התפתח במידה ניכרת בשנים האחרונות. העובדה שמדובר בענף יחסית חדש הופכת אותו למרגש, אבל זו ממש לא הסיבה היחידה ללמוד ולהתמחות באבטחת

קרא עוד >>
לימודים וקריירה

מדריך מקיף לקורסי דרופשיפינג

מה זה דרופשיפינג? לפני שנעמיק בפרטים הספציפיים של קורס דרופשיפינג, חיוני להבין מה זה דרופשיפינג. Dropshipping היא שיטת מימוש קמעונאית שבה חנות לא שומרת את

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן