בחירת מזון לחתולים – ככה תעשו את זה נכון

תוכן עניינים

בעבר הלא רחוק, לא היה מגוון כזה גדול של מזון לחתולים כמו שיש היום, והיו כמה סוגים גנריים אותם בדרך כלל היו קונים בסופרים, בלי להתעכב יותר מדי על הרכיבים.  הזמנים השתנו, המחקר התקדם, והיום כולם מבינים עד כמה חשוב לבחור אוכל מזין לחתולים עם הרכיבים הכי איכותיים.  עם זאת, לפני שתחפשו בחירה טובה כמו מזון לחתולים אנימל שופ, יש לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון כדי לוודא שאתם מבצעים את הבחירה הכי נכונה לכם (ולחתול שלכם).  אז איך נבחר מזון לחתולים ומאיפה בכלל מתחילים? בכתבה זו, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שצריך לדעת כדי לבחור נכון. 

מה חשוב לחפש כשאנחנו בוחרים מזון לחתולים? 

יש לא מעט בחירות טובות שיכולות להתאים לנו ולחתולים שלנו, כמו מזון לחתולים אנימל שופ. לאתר אנימל שופ לחצו כאן – https://www.animalshop.co.il. תמיד נרצה לבחור אוכל מזין עשיר בחלבון, וכמובן גם בשומן מן החי, אבל עם כמות די קטנה של פחמימות. ככלל, תמיד נרצה להתמקד באוכל שכולל כמה שיותר רכיבים מהחי וכמה שפחות רכיבים מהצומח או רכיבים מעובדים.  כמובן שחשוב לא פחות להתאים את האוכל שנבחר למצב הבריאותי של החתול שלנו, לגודל שלו ולגיל שלו, אבל בשביל זה אפשר להתייעץ עם וטרינר כדי לקבל המלצה כללית שתוכל לשמש אותנו עבור בחירה מבין כמה סוגים שונים.

מרכיבים חשובים במזון לחתולים

כדי לדעת פחות או יותר אילו רכבים הכי דומיננטיים בסוג המזון שאתם בוחרים כשאתם מחפשים אחר בחירות טובות כמו מזון לחתולים אנימל שופ, חשוב להתייחס לרשימת הרכיבים כשבאופן כללי, הרשימה תתחיל ברכיב שיש ממנו הכי הרבה, ובהדרגה תעבור לרכיבים שיש מהם הכי קצת.  במילים אחרות, ככל שהרכיב מופיע יותר בראש הרשימה – ככה בעצם יש יותר ממנו.  לכן, חשוב להקפיד לשים לב שמקורות איכותיים שנרצה שם תמיד יופיעו כמה שיותר בראש הרשימה.  שומן מהחי, חלבון אמורים להיות בראש הרשימה, כשההמלצה הכללית היא לבחור תזונה לחתול שלנו שתכלול לפחות 55% חלבון ו-23% שומן. 

פחמימות 

נכון, פחמימות לא חשובות כל-כך בהשוואה לחלבון ושומן מהחי, אבל בכל זאת נרצה לראות כמות קטנה שלהם בסוג מזון שנחשב איכותי.  תמיד נעדיף פחמימות מורכבות מכיוון שהם יותר בריאות לחתולים שלנו, פחמימות כמו דגנים מלאים, חיטה מלאה, אורז מלא, קטניות, גרגרי חומוס ועוד – כל אלו נחשבים למקורות טובים של פחמימה בגלל שאלו פחמימות שנספגות מאוד לאט, תכונה מעולה עבור כמויות אנרגיה מאוזנות אצל החתול שלנו.

כמה מילים לסיכום 

בחירת מזון לחתולים היא לא דבר פשוט, אבל עם המידע הנכון בהחלט נוכל לעשות את זה נכון – ובדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם כאן כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אילוף כלבים בפנסיון
בעלי חיים

אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון לכלבים מספק בית זמני לחיות מחמד כאשר בעליהם לא נמצאים (בעבודה, בחו"ל, במחלה וכל סיבה אחרת) בפנסיון הכלבים מקבלים טיפול נאות, ארוחות ותשומת לב

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן