חנות שמוכרת ציוד לבעלי חיים

תוכן עניינים

חנות לבעלי חיים

אם אנחנו מחזיקים בעלי חיים כנראה שביקרנו יותר מפעם אחת בחנות חיות וחיפשנו את כל מה שאנחנו רוצים עבור בעל החיים שלנו. כמו כן, אנו בטח נהיה מעוניינים שהשאיפה היא שמהיחס בחנות נוכל לקבל תחושה מצוינת שתגרום לנו להפוך את המקום לחנות הקבועה שלנו. 

בחלק מהחנויות קיימת היום אפשרות של הזמנה ומשלוח של המוצרים עד אלינו הביתה. רצוי לברר עם החנות הקרובה לביתנו אילו שירותים היא מציעה ומה ניתן לרכוש. בחנות לבעלי חיים יש סדרך כלל מבחר גדול של מאכלים וציוד לבעלי חיים, כגון: כלבים, חתולים, דגים, תוכים ומכרסמים כמו שרקנים, אוגרים, ארנבים ושפנים.  

אילו מוצרים נמכרים בחנות לבעלי חיים?

עבור חתולים וכלבים יש מגוון רחב של מוצרים נלווים כמו קערות מזון, מתקני האכלה, מזון מכל הסוגים, חטיפים, מזרקות המספקות מים, מיטות, וכן מפיצי מזון אוטומטיים עם שבבים המספקים ארוחות בזמנים מוגדרים רק לחיית מחמד ספציפית עם השבב המתאים.

בנוסף חנות לבעלי חיים מחזיקה את כל מוצרי הטיפוח שחיית המחמד שלנו צריכה, כגון: קוצץ, מברשות, מסרק ומספריים כדי לקצץ ולסדר את הפרווה והציפורניים של חיית המחמד שלכם, והשתמשו בשמפו ובג'לים לטיפוח העור כדי לשמור על ניקיון והיגיינה ברמה גבוהה. סיימו את טיפולי היופי לחיות המחמד שלכם עם מגוון תרסיסי הפרעושים כדי לשמור על הכלב שלכם בריח רענן ונקיים מפשפשים.

כמו כן, בחנות לבעלי חיים קיימים מגוון של צעצועי קשיחים, עמידים ולא רעילים המתאימים לכל הגילאים, החל מגורים צעירים ועד למבוגרים. בנוסף, קיימים מוצרים עבור טיפול ומניעת פרעושים וקרציות כולל תרסיסים, קולרים, שמפו חרקים וכן מסרק לפרעושי מטרד מעל העור והפרווה של כלבים.

בנוסף יש גם מוצרים למכרסמים וביניהם: שרקנים, אוגרים, ארנבים, שפנים וכן תוכים. בין המוצרים בחנות ניתן למצוא מגוון של מזונות וחטיפים למכרסמים ותוכים, כלובים, נסורת לכלוב עבור המכרסם וכלי שתייה לכלובי תוכים ומכרסמים.

מה המחירים בחנות בעלי חיים?

כלבים: המגוון עבור מזון לכלבים הוא רחב מאוד ויעלה לשקית קטנה של 3 ק"ג החל מ-50 ₪, ועבור שקית גדולה של 15 ק"ג המחיר יכול גם להגיע עד 600 ₪. כמובן שהכל תלוי בסוג המזון שקונים ורצוי להתייעץ עם וטרינר או המוכר טרם הקנייה. מחירי החטיפים לכלבים נעים בין 10-100 ₪, וכן ציוד נלווה כמו רצועות או מחסומים לפה נעים בין 20-150 ₪. עבור מיטות לכלבים המחירים יהיו בין 100-450 ₪.

חתולים: המחיר עבור שקיות אוכל לחתולים משתנה בהתאם לחברת המזון והכמות, ונע לשקית קטנה החל מ-30 ₪ לשקית של קילו וחצי, ויכול להגיע עד 500 ₪ לשקית גדולה של 15 ק"ג. עבור חול לחתול נעים המחירים בין 30 ₪ לכמות של קילו בלבד ומגיע עד 350 ₪ ל-10 ק"ג. עבור מיטות לחתולים נע המחיר בין 100-250 ₪. 

מכרסמים: מחירי המזון עבור שלל המכרסמים נע סביב 30-70 ₪ לשקית ולמתקני שתייה או חטיפים המחיר יהיה בין 15-30 ₪. הכלובים יעלו בין 100 ₪ ויכולים להגיע לכמה מאות.

דגים: המזון שלהם עולה החל מ-15 ₪ ועד 50 ₪ לקופסה. יש גם ציוד שניתן לרכוש במחירים של כמו רשת לסינון ועד מכשירי סינון מתקדמים שעולים בין 20-150 ₪. אקווריומים יעלו בין כמה מאות ₪ ומחירם יכול להגיע אפילו לאלפים.

תוכים: שקיות המזון יעלו עבורם בין 40-180 ₪, וכן עבור חטיפים ומתקני שתייה המחיר יעלה סביב 10-40 ₪.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אילוף כלבים בפנסיון
בעלי חיים

אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון לכלבים מספק בית זמני לחיות מחמד כאשר בעליהם לא נמצאים (בעבודה, בחו"ל, במחלה וכל סיבה אחרת) בפנסיון הכלבים מקבלים טיפול נאות, ארוחות ותשומת לב

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

אילוף כלבים בפנסיון
בעלי חיים

אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון לכלבים מספק בית זמני לחיות מחמד כאשר בעליהם לא נמצאים (בעבודה, בחו"ל, במחלה וכל סיבה אחרת) בפנסיון הכלבים מקבלים טיפול נאות, ארוחות ותשומת לב

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן