הכל על ציוד ואוכל לחיות

תוכן עניינים

אחזקת בעלי חיים

כל מי שבוחר לגדל חיית מחמד בבית, מודע מן הסתם לעובדה שמעבר לחברה ולחוויה שבכל הסיפור, ישנה גם טרחה ברמה כזו או אחרת, וצורך לרכוש ולספק לחיית המחמד את המזון הדרוש לה, את הציוד הנכון ואת כל מה שהיא בעצם צריכה למען בריאותה ולמען איכות חייה. ציוד לבעלי החיים.

בחנות "המחסן של חיים" נוכל למצוא מגוון של מוצרים לחתולים ולכלבים, וכן, בחנות של חיים מתייחסים ללקוחות באופן נעים ועם היכרות ראויה כך שניתן להרגיש בנוח לבקש ולחפש אחר כל מה שאנחנו נצטרך. השאיפה שלהם היא שמהיחס בחנות נוכל לקבל תחושה מצוינת שתגרום לנו להפוך למקום הקבוע שלנו! המחסן של חיים – לחצו כאן  

מה כדאי לדעת לפני שמתחילים לקנות?

כאשר מדובר בכלבים נצטרך לדאוג לו לקערה עבור המזון וכמובן גם למזון. נצטרך לרכוש לו קולר ורצועה. כדאי להשקיע גם במכונת תספורת איכותית שמיועדת לכלבים על מנת שהכלב יהיה תמיד מטופח ומסודר. מומלץ לרכוש לו משחקים מתאימים וכל מה שיעשה אותו מאושר ושמח במחיצתנו.

עבור חתולים יהיה עלינו לרכוש כלים עבור האוכל והשתייה של החתול. כדאי להשקיע גם בכמה צעצועים שיספקו לחתול הרבה עניין וכיף. יש לקנות לו מזרון מתאים, חול מיוחד לחתולים, מתקני גירוד, מוצרי טיפוח מתאימים, כלובי נשיאה ועוד.

אם בחרנו לרכוש מכרסמים, נצטרך לרכוש עבורם את הכלוב שהוא הבית המתאים להם. ישנו מגוון גדול של כלובים למכרסמים בגדלים שונים ובעיצובים מעניינים. כמו כן, יש לדאוג עבורם למצע מתאים, לנסורת או לחול כאשר הדבר תלוי בסוג של בעל החיים.

כאשר מדובר בציפורים או בתוכים יהיה עלינו לבחור במחסן של חיים את הכלובים המתאימים להם. כמובן שיהיה עלינו לדאוג לזרעים עבורם. אפשר לבחור להם גם זרעים מועשרים בפירות או באגוזים וכאשר מדובר בתוכי גדול ניתן לבחור בזרעים המועשרים בפופקורן.

במידה ובחרנו דגים עלינו לרכוש להם אקווריום שמתאים לסוג הדגים אותם בחרנו לגדל. בנוסף, קיים לדגים ציוד נוסף כמו תרמוסטט, פילטר, מערכת שאיבה וכו' . 

מה המחירים עבור ציוד לבעלי חיים במחסן של חיים? 

כלבים: המגוון עבור מזון לכלבים הוא רחב מאוד ויעלה לשקית קטנה של 3 ק"ג החל מ-50 ₪, ועבור שקית גדולה של 15 ק"ג המחיר יכול גם להגיע עד 600 ₪. כמובן שהכל תלוי בסוג המזון שקונים ורצוי להתייעץ עם וטרינר או המוכר טרם הקנייה. מחירי החטיפים לכלבים נעים בין 10-100 ₪, וכן ציוד נלווה כמו רצועות או מחסומים לפה נעים בין 20-150 ₪. עבור מיטות לכלבים המחירים יהיו בין 100-450 ₪.

חתולים: המחיר עבור שקיות אוכל לחתולים משתנה בהתאם לחברת המזון והכמות, ונע לשקית קטנה החל מ-30 ₪ לשקית של קילו וחצי, ויכול להגיע עד 500 ₪ לשקית גדולה של 15 ק"ג. עבור חול לחתול נעים המחירים בין 30 ₪ לכמות של קילו בלבד ומגיע עד 350 ₪ ל-10 ק"ג. עבור מיטות לחתולים נע המחיר בין 100-250 ₪. 

מכרסמים: מחירי המזון עבור שלל המכרסמים נע סביב 30-70 ₪ לשקית ולמתקני שתייה או חטיפים המחיר יהיה בין 15-30 ₪. 

תוכים: שקיות המזון יעלו עבורם בין 40-180 ₪, וכן עבור חטיפים ומתקני שתייה המחיר יעלה סביב 10-40 ₪.

דגים: המזון שלהם עולה החל מ-15 ₪ ועד 50 ₪ לקופסה. יש גם ציוד שניתן לרכוש במחירים של כמו רשת לסינון ועד מכשירי סינון מתקדמים שעולים בין 20-150 ₪. אקווריומים יעלו בין כמה מאות ₪ ומחירם יכול להגיע אפילו לאלפים.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אילוף כלבים בפנסיון
בעלי חיים

אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון לכלבים מספק בית זמני לחיות מחמד כאשר בעליהם לא נמצאים (בעבודה, בחו"ל, במחלה וכל סיבה אחרת) בפנסיון הכלבים מקבלים טיפול נאות, ארוחות ותשומת לב

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

אילוף כלבים בפנסיון
בעלי חיים

אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון לכלבים מספק בית זמני לחיות מחמד כאשר בעליהם לא נמצאים (בעבודה, בחו"ל, במחלה וכל סיבה אחרת) בפנסיון הכלבים מקבלים טיפול נאות, ארוחות ותשומת לב

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן