הרמת תכולה עם מנוף

תוכן עניינים

הרמת תכולה עם מנוף – איך זה עובד?

מגוון המנופים הקיימים כיום, משמשים בעלי מקצוע ואנשים רבים להמון צרכים שונים, וניכר כי כל מנוף מומחה ויעיל במטרות שונות לחלוטין מסוג מנוף אחר. חלק מהמנופים, נועדו ומעולים בהרמת תכולה, וכן הורדתה וייצובה במקום נבחר. כל מנוף יפעל בדרך אחרת, כאשר המנופים הנפוצים למטרה זו הם למשל מנופי סל, מנופי הרמה וכדומה.

מתי נזדקק להרמת תכולה עם מנוף?

הרמת תכולה לצורך עבודות בניה – עבודות בנייה שונות מצריכות כמובן עלייה לגובה, מאחר והבנייה היא לגובה. בכל אתר בנייה יהיו מספר מנופים שמסייעים הן בהרמת הבנאים לקומות הגבוהות וכן בהרמה של תכולה וציוד למקום הנדרש.

הרמת תכולת דירה – בין אם מדובר בהורדה של תכולת הדירה אל המשאית והובלתה לדירה החדשה, ובין אם במקרה בו התחדשנו ברהיט חדש ומסיבי שלא נכנס במעלית ובדלת, אלה רק מעט מהמקרים הרבים בהם נזדקק להרמת תכולת דירה. סוגי המנופים השונים שמתאימים למטרה זו, נמצאים בדיוק שם בשבילנו ומסייעים באלפי מעברי דירה בכל שנה.

הרמת אנשים ובעלי מקצוע – מנופים יעילים מאד ומסייעים לנו במיוחד בהעלאה והרמה של בעלי מקצוע בבטחה. בעלי המקצוע שצריכים להשתמש בהגבהה הם רבים מאד, עבור צרכים כמו ניקיון ושיפוץ בגובה, עבודות חקלאות וגינון בגובה, עבודות חשמל וכדומה.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

Foreman and construction worker working on scaffolding in construction site
פרויקטים ונדלן

מה כוללת עבודה בגובה?

עבודה בגובה מוגדרת ככל פעילות שאדם נדרש או מורשה לעשות במבנה בגובה של ארבעה מטרים ומעלה מעל פני הקרקע. עבודה בגובה כוללת בין היתר: –

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

פרויקטים ונדלן

תקנות בטיחות לעבודות עם מנוף

האם תקנות הבטיחות קבועות בחוק? במספר רב של עבודות מנוף בגובה, קיימים תקנות בטיחות לעבודה בגובה שהינן מחייבות על פי חוק ועלולות להביא את העוברים

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן