חנות אינטרנטית או חנות פיזית? השאלה שמעסיקה את כל בעלי העסקים

תוכן עניינים

אז יש לך רעיון, סחורה או חזון יזמי ואתה מוכן לפתוח חנות – אבל נתקעת בלי תשובה לשאלה, איפה כדאי לפתוח חנות? באינטרנט או חנות פיזית?

זאת שאלה שמעסיקה את כל מי שהיה בנקודה הזאת בחייו ולכן החלטנו לאגד לכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות.

היתרונות והחסרונות של חנות פיזית

זה נהיה מנהג נפוץ שאנשים מבקרים בחנויות פיזיות לקניות. הפופולריות של המודל העסקי הזה היא לא רק בגלל הנוחות שלו, אלא בגלל שאנשים צריכים לגעת ולהרגיש את הסחורה.

החסרונות שיש בחנות פיזית הם שלוקח יותר זמן להשיג את המוצר או השירות שאתה צריך, זה יוצר בעיות תנועה, ויש גם את העלות הנוספת הכרוכה בשמירה על החנות.

ככל שיותר ויותר צרכנים פונים לרשת, כמה קמעונאים החלו להשתמש בשיטות שיווק חדשניות כדי להתחרות מול קמעונאים מקוונים על ידי מתן חוויה שהם לא יכולים להשיג בשום מקום אחר.

לסיכום:

-יתרונות: הוא מציע נוחות מבחינת שירות לקוחות וידע אודות מוצרים/שירותים המוצעים בחנות .-

-חסרונות: עדיין יש מגבלות בכל הנוגע להצעת התאמה אישית, עלות תפעול העסק והעובדים, חשיפה שיווקית ממוקדת לחנות הפיזית.

היתרונות והחסרונות של חנות באינטרנט

חנות מקוונת יוצרת אתגר ואילוצים ייחודיים משלה עבור המוכר. אך בעזרת הכלים הנכונים ניתן להתגבר על אתגרים אלה בקלות.

היתרונות בשימוש בחנות מקוונת כוללים עלות כניסה נמוכה יותר, מערכת שירות לקוחות חזקה יותר וחווית קניה מגיבה יותר. יתר על כן, מודל עסקי מסוג זה מאפשר למוכרים למכור פריטים נוספים בכל פעם מכיוון שאין צורך לשלוח מוצרים או לשכור אנשי משלוח.

ישנם גם חסרונות רבים לשימוש בחנות מקוונת. על מנת לקבל אחיזה באתר המסחר האלקטרוני שלך, עליך להשקיע המון על מאמצי השיווק ולהשקיע משאבים משמעותיים בהתחלה לפני שתתחיל להרוויח כסף מהמלאי שלך.

חנויות מקוונות מקלות את חייהם של קונים מקוונים, בהם הם יכולים לקנות מוצרים במחירים נמוכים בנוחות.

עם זאת, הצד השני בנוחות של קניות באינטרנט הוא שאולי לא תוכל למצוא את מה שאתה מחפש. חנויות מקוונות מוגבלות בגודלן ובמשאביהן מה שמשאיר מקום לאי שביעות רצון מהלקוחות ובנוסף קמעונאים מקוונים גם הופכים פגיעים יותר להאקרים והפרות נתונים שעלולים לגרום לגניבת זהות או הונאה בכרטיסי אשראי.

יתרון נוסף שיש לחנויות אינטרנטיות הוא העובדה שניתן להגיע לקהלים מכל העולם ולפתוח ערוצי תקשורת ומסחר שלחנות פיזית אין את היכולת לעשות זאת.
כאשר אתם מחפשים להתפתח לשוק הגולבלי מומלץ להעסיק חברת תרגום מקצועית שתעשה את עבודת תרגום האתר עבורכם – הדיוק של המילים, משפטים והכוונה שלהם תעשה את ההבדל מאתר לא אמין אל אתר אמין שיגרום למשתמשים לבטוח בו.
אנחנו ממליצים על אקסיומה – חברת לשירותי תרגום, לביצוע העבודה. אקסיומה היא חברה העוסקת בתרגום מסמכים, אתרים או כל דבר שדורש פעולה תרגום ותמלול כזו או אחרת.
שירותי תרגום טכני שאקסיומה מציעים הם המהירים והמדויקים שיש היום בשוק.

אז מה כדאי לעשות?

כל מקרה לגופו, תלוי בסוג המוצר או השירות שאתה מוכר, מה מצב השוק קיום ובמקום בו אתה רוצה לפתוח את החנות.

כל אלו ישפיעו על ההחלטה של האם לפתוח פיזית או אינטרנטית – אבל כך או כך לאחר שיצרת את שם המותג שלך באחת מהשיטות האלה, מומלץ לשלב ביניהם ולפתוח גם חנות אינטרנטית וגם פיזית בכדי למקסם את ההכנסות והצמיחה האפשרית של העסק שלך.

אהבתם את הכתבה? >> THE-MOLDO

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

עסקים כלכלה

קופה רושמת לעסקים

אין מקום להתפשרות כבר במאה ה-19, עם המהפכה התעשייתית הבינו בעלי העסקים כי כאשר מדובר בכסף שלהם לא ניתן להתפשר. מאז ועד היום, אמנם הרבה

עברו לכתבה >>
Cyber security threat. Young woman using computer and coding. Internet and network security. Cyber
עסקים כלכלה

איומי סייבר לאתרי אינטרנט

מה זה איומי סייבר?  איומי סייבר הם נושא רציני שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. מתקפות הסייבר הפכו מתוחכמות ונפוצות יותר, ללא סימן להפסקה.  איומי סייבר

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן