מצעים לתינוק לחורף הקרב ובא

תוכן עניינים

בימים, השבועות ואף בחודשים הראשונים לחייהם, תינוקות מבלים את רוב זמנם בשינה. למעשה, רובם יבלו כ-17 שעות מכל יממה כשהם מנמנמים. כדי להבטיח שהשינה הזו תהיה כמה שיותר איכותית ורציפה ועל מנת לשמור על איכות החיים שלהם (ושלנו, כהורים שמשוועים לשינה רצופה), חשוב שנדאג שהמצעים וכלי המיטה עליהם יישנו יעניקו להם את החוויה הנעימה ביותר. איך נעשה את זה? כאן, נעבור על כל הקריטריונים שיהפכו את העריסה לרכה, מפנקת ועוטפת מתמיד. 

להימנע מפרטי טקסטיל רפויים בעריסה

כן, זה לא קל להסביר לסבתא שהכרבולית שסרגה לא מצאה את מקומה בעריסה. מצעים שאינם מתוחים היטב על המיטה או העריסה עלולים לגרום לתינוק להסתבך בהם ואפילו מהווים סכנת חנק. חשוב שנוודא שאנו משתמשים במצעים שניתן למתוח היטב ושאין סיכוי שיזוזו, יתפתלו ויסתרבלו במהלך השינה.

להשתמש בחומר ניקוי עדין

סביר להניח שכבר גילית כמה עור התינוק שלך רך ועדין. התכונות הללו הופכות אותו לחשוף במיוחד לגירויים. לכן, חשוב לכבס את כל המצעים עם חומר ניקוי נטול צבע וללא ריח. סביר מאוד להניח שחומרים אלו יהיו בעלי הפוטנציאל הנמוך ביותר לגירויים. בכל מקרה, כדאי לבחור בחומרים היפו-אלרגניים. 

לבחור בשמיכה מבד נושם

כשבוחרים שמיכה לתינוק, אנו למעשה עושים בחירה משמעותית לעתיד. מדובר בפריט נוסטלגי שהתינוק שלך עשוי לחוש חיבור עמוק אליו. לכן, כדאי שנוודא שתהיה לו שמיכי נעימה, מלטפת ומבד נושם. בחירה בשמיכה מבד נושם כמו כותנה למשל, יבטיחו סביבת שינה מאווררת, ללא הזעה וגירויים. 

לדאוג תמיד לפתרונות תחליפיים

לעולם לא ניתן לדעת מתי נצטרך להחליף מצעים לתינוק באופן בלתי צפוי. כשזה מגיע לתינוקות, הצורך בהחלפה הבאה יכול להגיע בכל רגע. לכן, מומלץ לוודא שתמיד יש לנו בקנה לפחות 3 סדינים רזרביים שעומדים לרשותנו. הצטיידות בסדינים בצבעים ובדוגמאות שונות תאפשר לך להוסיף מגע עיצובי אישי לעריסה של התינוק. 

כדי להעניק לתינוק שלך את הטוב ביותר, לפעמים כל מה שצריך הוא רק לבחור במוצרים המתאימים ולהקפיד על שגרה מסודרת. בחירת מצעים מושכלת יכולה להעניק לאורח החיים שלך לא מעט שלווה.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן