קונים אופניים יד 2? הנה טיפים שיעזרו לכם לדעת על מה כדאי להסתכל

תוכן עניינים

קניית אופניים יד 2 – מה הסיכונים?

קניית אופניים יד 2, היא רכישה בהחלט זולה יותר ומשתלמת לרוב מאופניים חדשים לחלוטין ויקרים, אך בהחלט קנייה עם כמה סיכונים, שחשוב לבדוק בה היטב את השטח ולוודא שאינכם לוקחים סיכונים מיותרים שיפגעו בבטיחות הרכיבה שלכם, ובבטיחות הכלכלית שלכם – אחרי הכל רכישת אופניים עם תקלה מסוימת, יכולה לעלות הרבה כסף עבור תיקון, ולכן חשוב להימנע מכך ולבדוק את האופניים היטב בעת הרכישה.

על מה להסתכל ברכישת אופניים יד 2?

תנועת הגלגלים – ראשית בדקו את תנועת הגלגלים כשהאופניים הפוכים, בדקו שהגלגלים מקובעים במקומם ולא מתנדנדים לצדדים, שהם מצליחים להסתובב במהירות ושאין חריקות מיותרות בעת הסיבובים.

בדיקת הבלמים – נרצה לבדוק את הבלם הקדמי והבלם האחורי, בכל פעם נלחץ על אחד הבלמים וננסה לדחוף את האופניים ולהסיע אותם למרות הבלימה, וכאן חשוב לוודא שאכן אין תזוזה והאופניים בטוחות לרכיבה מבחינת הבלימה והעצירה שהן קריטיות לביטחוננו. 

פגמים חיצוניים – בדיקה חשובה גם כן היא בדיקת שריטות, מעיכות ועיוותים באופניים ברמה החיצונית ובשלדה. חשוב לוודא שאין שברים וחריצים עמוקים שעלולים להיות בעייתיים מעבר לשריטות פשוטות. נרצה גם לבדוק את הצמיגים ולוודא שאינם שחוקים יתר על המידה.

אלטרנטיבות לקניית אופניים יד 2 – עודפי אופניים

אם אתם רוצים לקנות אופניים במחירים נמוכים מהמחירים המקוריים אבל עדיין לקבל אופניים חדשות שלא נרכבו, תוכלו להתרשם ממבחר עודפי האופניים שיש לריסייקלס להציע. באתר תוכלו למצוא דגמים משנים קודמות ועודפים של אופניים במחירים נוחים וזולים מהמחירים המקוריים שלהם!

רוצים עוד המלצות? >> expedient.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן