דווקא בקורונה מבצעים בדיקת תיק ביטוח

תוכן עניינים

הקורונה הביאה את חיינו למצב שבו אנו חוששים לבצע פעולות שונות. הרי אף פעם לא נוכל לדעת עד כמה הפעולה שאותה אנו הולכים לבצע תהיה טובה. בסופה של הדרך תרצו לדעת כי אתם מקבלים בדיוק את מבוקשכם. אך בכל מה שקשור לנושא של בדיקת תיק ביטוח, תקופת הקורונה היא תקופה מעולה. תקופה שבה תוכלו להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה שלא משאירים ספקות. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הביטוח שלכם לא מכסה אתכם כמו שצריך. מצב שכמו שאתם מבינים הוא מבצע בלתי מתקבל על הדעת.

חברות הביטוח הורידו את המחירים

דווקא עכשיו בדיקה עם אתר הר הביטוח או אתר אחר תעשה אתכם חסד. מדוע הבדיקה הזאת תעשה אתכם חסד? מכיוון שחברות הביטוח השונות הוזילו את המחירים. כלומר אם תבחנו את תיק הביטוח שלכם דווקא עכשיו תוכלו להוריד את המחירים שאותם אתם משלמים. אם התרגלתם לשלם מחיר מסוים על ביטוח כזה או אחר, יכול להיות כי תורידו את העלות. במצב כזה התמורה שתוכלו לקבל תהיה תמורה שלא ניתן להקל לגביה ראש.

יש לכם זמן פנוי לעשות קצת סדר

הקורונה הביאה לכולנו הרבה יותר זמן פנוי מאשר היה לנו בעבר. בעבר לא היה לכם את הזמן הנדרש על מנת לבחון את תיק הביטוח שלכם. יש כאלה שהיו מוותרים על האפשרות הזאת מראש, למרות שהיא חשובה מאין כמותה. עכשיו כאשר יש לכם קצת יותר זמן, זוהי בהחלט הזדמנות לבחון את תיק הביטוח. תנסו להיות תמיד עם האצבע על הדופק בשביל שלא תמצאו את עצמכם בזמן אמת ללא הביטוח המתאים.

המודעות שוברת את כל השיאים

דווקא בתקופה הנוכחית שבה כל אחד מאיתנו נפגע, המודעות שוברת את כל השיאים. מאוד יכול להיות כי גם אתם הבנתם עד כמה המצב הבריאותי שלנו מתעתע. מה שהיה נכון עד לא מזמן לא בהכרח יהיה נכון כאשר תסתכלו על המציאות הנוכחית. אתם צריכים להכין את עצמכם לכל תרחיש, ולוודא כי יש לכם את הביטוח המתאים. עם אתר הר הכסף תוכלו להפוך את התקווה הזאת לתקווה שהיא לגמרי אפשרית. תקווה שבקרוב מאוד תהפוך למציאות ברת קיימא.

תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות

מצאתם את עצמכם ללא עבודה בתקופה הקורונה? התקופה הנוכחית הביאה אתכם למצב שבו ההוצאות הרקיעו שחקים? תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות על ידי בדיקת כפל ביטוחים ועל ידי סינון ביטוחים לא רלוונטיים. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם משלמים פחות בכל חודש מחדש. אנו מדברים על חיסכון של מאות שקלים, חיסכון שאינכם יכולים להטיל לגביו דופי. חיסכון שיאפשר לכם לבצע כל מיני דברים אחרים שנמנעתם מהם. חיסכון כספי בתקופת הקורונה חשוב במיוחד, בטח כאשר העתיד לוט בערפל.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

עסקים כלכלה

קופה רושמת לעסקים

אין מקום להתפשרות כבר במאה ה-19, עם המהפכה התעשייתית הבינו בעלי העסקים כי כאשר מדובר בכסף שלהם לא ניתן להתפשר. מאז ועד היום, אמנם הרבה

עברו לכתבה >>
Cyber security threat. Young woman using computer and coding. Internet and network security. Cyber
עסקים כלכלה

איומי סייבר לאתרי אינטרנט

מה זה איומי סייבר?  איומי סייבר הם נושא רציני שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. מתקפות הסייבר הפכו מתוחכמות ונפוצות יותר, ללא סימן להפסקה.  איומי סייבר

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן