כל היתרונות של גיוס RPO

תוכן עניינים

Recruitment Process Outsourcing זה אאוטסורסינג מלא או חלקי של פונקציית הגיוס הפנימית של החברה, למומחים חיצוניים או לארגון חיצוני, הפועלים כזרוע הגיוס של החברה. הספק יכול לשבת במשרדי החברה או לעבוד מרחוק, ומטרתו לספק פתרונות גיוס מקיפים.

סיבות נפוצות לשכירת ספק rpo הן חוסר יכולת לייצר תהליכי גיוס עקביים ומחסור בידע לגבי טכנולוגיות גיוס מתקדמות. חברות משתמשות בפתרון חיצוני כאשר הן מתקשות למצוא כישרונות לתפקידים מכריעים או נישתיים, או שיש להן כל כך הרבה משרות פתוחות, עד שצוות הגיוס הנוכחי לא יכול לעמוד בהיקף העבודה. סיבה נוספת: אאוטסורסינג של גיוס מאפשר לחברות לפתח אסטרטגיות ותוכניות ארוכות טווח.

מדוע חברות משתמשות במיקור חוץ?

מיקור חוץ הפך לכלי הכרחי בכולם העסקים כיום. בעוד שעסקים קטנים יותר מנסים לנהל הכל in-house, ככל שעסק צומח יותר, כך חיוני והגיוני יותר עבורו להוציא החוצה פונקציות מסוימות. מהנהלת חשבונות דרך שירותים משפטיים ועד משאבי אנוש, כמעט כל מחלקה או צוות של עסק ניתנים למיקור חוץ. יש לכך יתרונות רבים, כגון עלויות תפעול מופחתות, גישה למומחיות ומיקוד משופר בחברה.

אלו הם היתרונות העיקריים של גיוס במיקור חוץ:

חיסכון בעלויות

היתרון העיקרי בעבודה עם ספק RPO הוא העלות-תועלת שלו. אתם אולי חושבים שמדובר בהוצאה מיותרת ולא משתלמת, אך ההיפך הוא הנכון. אם תבחרו ספק מתאים ומקצועי, גיוס עובדים במיקור חוץ יחסוך לחברה שלכם כסף בטווח הארוך. ניתן לבחור את היקף ורמת השירותים בהתאם לצרכי הגיוס שלכם, וכך לוודא כי העלויות לא חורגות מהתקציב.

כמו שאומרים, זמן שווה כסף. ככל שהשרה לא מאוישת זמן רב יותר, כך החברה שלכם מפסידה פוטנציאל לצמיחה והכנסות. ספקי RPO יחסכו לכם זמן וכסף על חיפוש מועמדים, גיוסם והטמעתם בחברה.

מועמדים איכותיים יותר

מומחי גיוס פותחים דלתות רבות עבור חברות, באמצעות פיתוח מאגרי כישרונות גדולים, מגוונים ומאוד איכותיים. ספקי RPO הם מומחים באיתור, סינון וזיהוי הכישרונות הבולטים ביותר, כדי למלא משרות פתוחות באופן המוצלח ביותר.

מאגרי הכישרונות שלהם מתעדכנים כל הזמן, מכיוון שהם מכירים את הערוצים והכלים הנכונים לחפש מועמדים עם רמת הניסיון המתאימה לכל תפקיד. הם יציגו בפניכם רק מועמדים מהשורה הראשונה, שיש להם את הרקע והניסיון הנכונים. 

גיוס עובדים תחרותי מאי פעם, ותמיד יש חברות נוספות שמתחרות על הכישרונות הטובים ביותר. ספקי RPO עוזרים לכם להגיע ראשונים למועמדים, שאחרת אולי לא הייתם מכירים בכלל, וגם עוזרים לכם להבין מה אתם צריכים להציע כדי שיסכימו לעבוד אצלכם. המומחים נתקלים בפרופילים רבים בכל יום, מה שמאפשר להם לבנות רשתות נרחבות ומועילות.

גיוס מהיר יותר

ספקי RPO יכולים להאיץ את תהליכי הגיוס שלכם, מה שעשוי להיות קריטי אם משרה חשובה מתפנה באופן מפתיע. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי גיוס כדי להבין את דרישות התפקידים, ולתם ציפיות לגבי לוחות הזמנים. בזכות תהליכי המיון והקבלה הקפדניים שלהם, הם יכולים לספק תוצאות במהירות וביעילות.

סיכון מופחת לתחלופה

בכל פעם שאתם שוכרים עובד או עובדת, אתם מהמרים. אתם אף פעם לא יודעים מי יישאר לאורך זמן ומי לא, וכמובן שאתם לא רוצים שעובד חדש יעזוב תוך שישה חודשים, לאחר שהשקעתם זמן וכסף בהכשרתו. מומחי גיוס לא רק יודעים כיצד לאתר מועמדים טובים, ולפנות אליהם בלינקדין או מקומות אחרים, הם גם מזהים מבני אישיות ויודעים איך לשדך לכם את אלה שמתאימים באמת, ולכן יש פחות סיכוי שינטשו במהירות.

התמקדות במה שחשוב באמת

ספקי RPO תומכים בפונקציות משאבי אנוש חיוניות של גיוס עובדים. הם מטפלים בתהליכים השונים מקצה לקצה, ומאפשרים לצוות משאבי האנוש שלכם להתמקד בלמידה, פיתוח ותמיכה בעובדים. כך, אתם יכולים להסתכל תמיד קדימה ולשים דגש על צמיחה.

מינוף טכנולוגיות מתקדמות

הטכנולוגיה המודרנית ייעלה את תהליך הגיוס, משלב איתור הכישרונות ועד להטמעת עובדים חדשים. למידת מכונה, בינה מלאכותית ומבחנים פסיכומטריים מקוונים עוזרים לזהות את התכונות של המועמדים הטובים ביותר. כלים אלה עשויים להיות יקרים ולגזול מכם זמן יקר, עבור התאמתם לצוות הקיים שלכם. במקום זאת, תוכלו למנף את הטכנולוגיות המתקדמות הללו באמצעות גיוס במיקור חוץ.

כבר ביקרתם אצל KARKOKO באתר?

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

עסקים כלכלה

קופה רושמת לעסקים

אין מקום להתפשרות כבר במאה ה-19, עם המהפכה התעשייתית הבינו בעלי העסקים כי כאשר מדובר בכסף שלהם לא ניתן להתפשר. מאז ועד היום, אמנם הרבה

עברו לכתבה >>
Cyber security threat. Young woman using computer and coding. Internet and network security. Cyber
עסקים כלכלה

איומי סייבר לאתרי אינטרנט

מה זה איומי סייבר?  איומי סייבר הם נושא רציני שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. מתקפות הסייבר הפכו מתוחכמות ונפוצות יותר, ללא סימן להפסקה.  איומי סייבר

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן