מה זה מטילי זהב ומה אפשר לעשות בעזרתם?

תוכן עניינים

לא סתם זהב מהווה כחומר אשר מתקשר עם יופי ויוקרה. מדובר באחד מהחומרים העמידים והיקרים ביותר אותם הטבע מפיק לנו.
את הזהב אנו פוגשים בעיקר בתכשיטים  אבל, יש גם אנשים אשר בוחרים להשקיע בחומר היקר והדרך הנכונה ביותר לעשות זאת עוברת ברכישת מטילי זהב.

אז מה זה בעצם מטילי זהב?


מטילי זהב הם למעשה קוביות של זהב, אשר יכולות להגיע בגדלים ובמשקלים שונים – כאשר, המשקלים הנפוצים הם 10 גרם למטיל זהב קטן ו-100 גרם למטיל זהב גדול (כמובן, שהמשקלים של מטילי הזהב יכולים להיות גם גבוהים משמעותית).
נהוג להגדיר את משקל מטילי הזה באמצעות אונקיה – יחידת המשקל בה עושים שימוש על מנת לקבוע את מחיר הזהב העולמי.
יחידת המשקל בה עושים שימוש נקראת אונקיית טרוי, כאשר אונקיה אחת הינה שוות ערך למשקל 31.1034768 גרם. 

איך נקבע המחיר של מטיל זהב?


מחירו של מטיל זהב נקבע בהתבסס על 2 פרמטרים עיקריים: הראשון הוא אחוז הזהב הטהור אותו הוא מכיל (מה שישפיע על איכותו ועל שוויו). הפרמטר השני הוא השער בבורסה באותה התקופה. השקעה במטילי זהב
כאמור, הזהב מהווה חומר אשר הודות לעמידותו הגבוהה הוא שומר על ערכו לאורך שנים (כאן חשוב להדגיש שזהב שומר על ערכו גם בתקופות של משברים שונים במשק, מה שהופך אותו להשקעה שהיא יחסית בטוחה).
כך יוצא, שלא מעט אנשים אשר מגלים את היתרונות הטמונים בהשקעה במטילי זהב, בוחרים לעשות את הצעד הזה – לקנות מטילי זהב ולאחר תקופת זמן מסוימת למכור אותם בתמורה לתשואות גבוהות.
ישנן מדינות ברחבי העולם המאפשרות לקנות ולמכור מטילי זהב דרך הבנק הראשי ובמדינות אחרות, הליך ההשקעה במטילים אמור להתבצע דרך חברות המתמחות במסחר בזהב. 
כמובן, שבדומה להשקעות אחרות, גם כאשר זה נוגע בהשקעה במטלי זהב, בכדי ליהנות מהשקעה חכמה ומשתלמת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה הן את מטילי הזהב כמו גם את החברה ממנה ירכשו המטילים – כאשר, המטרה היא לקנות מטילים במחיר המשתלם ביותר.

Gold Bars

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

עסקים כלכלה

קופה רושמת לעסקים

אין מקום להתפשרות כבר במאה ה-19, עם המהפכה התעשייתית הבינו בעלי העסקים כי כאשר מדובר בכסף שלהם לא ניתן להתפשר. מאז ועד היום, אמנם הרבה

עברו לכתבה >>
Cyber security threat. Young woman using computer and coding. Internet and network security. Cyber
עסקים כלכלה

איומי סייבר לאתרי אינטרנט

מה זה איומי סייבר?  איומי סייבר הם נושא רציני שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. מתקפות הסייבר הפכו מתוחכמות ונפוצות יותר, ללא סימן להפסקה.  איומי סייבר

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן