מה שאתה לא רואה שישנה את דימוי הגוף שלך לנצח

תוכן עניינים

האתגר של דימוי הגוף במדיה

דימוי גוף הוא נושא מורכב שאף מדיום לא יכול לעסוק בו באופן מלא. זה אפילו יותר קשה להתמודד כשהיא מוצגת בתקשורת. יש הרבה אנשים שמשתמשים ברשתות חברתיות כדי לשתף תמונות שלהם ושל גופם, מה שעלול להזיק. לאחרונה חלה עלייה בכמות האנשים המתמקדים בדימוי עצמי ובאהבה עצמית.

כיצד הטכנולוגיה עיצבה את השקפותינו על יופי ומשקל

הטכנולוגיה משנה כל הזמן את מה שאנו רואים כיפה ומה שאנו רואים כלא יפה. זה לא רק משנה את הדרך בה אנו מסתכלים על הגוף שלנו, אלא הוא גם משנה את האופן שבו אנו רואים אנשים אחרים ואת גופם.

תעשיית האופנה מתפתחת כל הזמן והבגדים הדיגיטליים נתנו נקודת מבט חדשה על מהו יופי עבור אנשים רבים. עם השימוש הגובר בטכנולוגיה, אנשים נמשכו לסטנדרטים פחות מסורתיים של יופי כמו שסוגי הגוף מגוונים יותר וצבע העור פחות חשוב מבעבר.

הטכנולוגיה לא רק שינתה את האופן שבו אנו רואים יופי היום, אלא היא גם עיצבה את האופן שבו החברה רואה משקל במונחים של בריאות. טרנד הדיאטה הנפוץ ביותר בשנים האחרונות הוא צום לסירוגין שאנשים רבים ראו באמצעות הטכנולוגיה.

לדחות את המבקר הפנימי שלך ולאמץ את הקול האחר בתוך הראש שלך

המבקר הפנימי הוא חוויה יומיומית כואבת. זה הקול בתוך הראש שלך שמבקר את ההחלטות שלך, את העבודה שלך ואפילו את הערך העצמי שלך.

אבל מה אם היית יכול להשתיק את המבקר הפנימי? מה אם יכולת להכניס קול חדש שלא היה ביקורתי על כל מה שאתה עושה?

בדיוק כמו שיש שני קולות בתוך הראש שלנו – קול הראש שלנו והמבקר הפנימי שלנו – יש שני קולות שיכולים לעזור לנו לעבור מעבר למבקר. הראשון הוא להיות יותר טוב לעצמך מאשר המבקר. השני הוא לקחת יותר זמן לעצמך ממה שמבקר.

להפריך מיתוסים ולמצוא דימוי גוף "מושלם" משלך

הרעיון של משקל גוף מושלם הוא מיתוס. זה בלתי אפשרי לקבל משקל מושלם מכיוון שהוא משתנה עם הזמן ואינו תלוי בגיל, בגודל או ברמת הכושר.

עלינו להפריך את המיתוס שיש משקל גוף מושלם אחד שכל אדם צריך לשאוף אליו. במציאות, ישנם גופים שונים בעלי משקל שונה ומה שעובד עבור אחד עלול לא לעבוד עבור אחר.

בחירת משקל הגוף ה"מושלם" עשויה להיות מסובכת מכיוון שישנם גורמים רבים המשפיעים על קביעת המשקל האידיאלי של מישהו – הגובה, המין, הגיל, רמת הכושר וסגנון החיים שלו.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

בריאות

ניקיון ירוק

בבואנו לנקות את הבית, חשוב לשים לב לא רק ליעילות הניקיון אלא גם להשפעתו על בריאותנו ועל הסביבה. שימוש מושכל בחומרי ניקוי יכול לצמצם משמעותית

עברו לכתבה >>
אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן