שיווק תוכן באמצעות אאוטבריין: כך תציגו כתבות באתרים הכי פופולריים בישראל

תוכן עניינים

אם אתם בעלי אתר שמשקיע בקידום שלו, אתם בוודאי כבר מודעים לחשיבות של איכות התוכן שאתם משלבים. אבל נשאלת השאלה איך אנחנו יכולים להפיץ את התוכן באופן רחב יותר? אנחנו לא מתכוונים לקידום פרופר של שירות, פרסומות וכו', אלא לקדם תוכן איכותי שעמלתם עליו, וכעת אתם רוצים שאנשים בעלי אינטרס לשאוב אותו, ידעו להגיע אליו וליהנות ממה שיצרתם. הדרך הטובה ביותר להביא את התוכן שלנו לפלטפורמות גלובליות יותר היא באמצעות אאוטבריין. אז בואו ננסה להבין איזה תוכן צריך ואיך זה עובד.

מהי אאוטבריין

אאוטבריין היא פלטפורמה שמציגה כתבות בסגנון "המלצות תוכן" שמשלבות באופן טוב למדי עם התוכן הרגיל של האתר. כך למשל, אם תפרסמו דרך אאוטבריין כתבות שלכם באתרים גדולים כמו מאקו, וואלה וכו' – הקורא הממוצע לא יבחין שמדובר בתוכן ממומן, ועל כן יחס ההקלקה על המודעות ובכלל זמן השהייה והמעורבות בתוכן עצמו עולים פלאים! חוץ מאאוטבריין, יש חברה נוספת הנותנת שירותים דומים בשם "טבולה". המערכות באמת דומות מאוד, והשוני בגדול הוא עם אילו אתרים הם עובדים (ההבדל הוא בערך כמו ההבדל בין קוקה קולה לפפסי).

איך אאוטבריין תשים לב אליי

כל הרעיון וכל ההצלחה של אאוטבריין מתבססת על שילוב מודעות לצד תוכן מקורי של האתר המארח. את הכתבות שלכם אתם לא מטמיעים באתר המארח, אלא רק מודעה המקשת אל האתר שלכם. על כן, ההמלצה היא לעצב את עמוד היעד (הכתבה שלכם) כך שברמה הויזואלית, היא תראה כמו מידע מקצועי לעילא ולעילא ולעשות מאמץ "לשחרר" את הרצון להניע גולשים בתוך הכתבה לפעולה באופן גס, כמו להוסיף המון טפסי יצירת קשר עם הזמנה להשארת פרטים. תחשבו על אאוטבריין כמערכת פרסום המשלבת בין קידום ממומן כשיטה, אך כזו עם קונספט של קידום אורגני.

לסיכום

אאוטבריין היא מערכת פרסום מאוד "מרעננת" וההצלחה בה תלויה מאוד בסוג התוכן שאתם מקדמים דרכה. זכרו שצריך לקדם בה תוכן בעל ערך אמיתי של ממש לגולשים, כי הם מבחינתם לא חווים תוך השימוש בה הרגשה של "פרסומת", ולכן אתם צריכים לחשוב באותו הקו. ניתן בתוך הכתבה המקודמת שלכם להוסיף המלצות על השירות שלכם באופן קליל, אך לא מומלץ "לדחוף" את הגולשים לפעולה אתכם כי זה יבטל לחלוטין את ההרגשה האותנטית. בהצלחה!

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

עסקים כלכלה

קופה רושמת לעסקים

אין מקום להתפשרות כבר במאה ה-19, עם המהפכה התעשייתית הבינו בעלי העסקים כי כאשר מדובר בכסף שלהם לא ניתן להתפשר. מאז ועד היום, אמנם הרבה

עברו לכתבה >>
Cyber security threat. Young woman using computer and coding. Internet and network security. Cyber
עסקים כלכלה

איומי סייבר לאתרי אינטרנט

מה זה איומי סייבר?  איומי סייבר הם נושא רציני שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. מתקפות הסייבר הפכו מתוחכמות ונפוצות יותר, ללא סימן להפסקה.  איומי סייבר

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן