תיקון ספות עור בבית הלקוח – האם זה באמת אפשרי?

תוכן עניינים

יש משהו בריהוט עור שמיד משווה מראה יוקרתי לסלון שלך. אם נרכוש את הספות מיצרן מוכר ואמין, נוכל ליהנות למשך עשורים מהמוצר האיכותי. עם זאת, נזקים לספות עור אינם אירוע נדיר. חור קטן בריפוד החלק והמבריק עשוי להיות בולט מאוד ולדרוש תיקון מידי. היום יותר מתמיד, תהליך התיקון לא חייב לגזול ממך זמן וכוחות יקרים. הצוות המקצועי של מרפדיית קפיטונאז' מספק שירותי תיקון ספות עור בבית הלקוח ומאפשר לך ליהנות ממענה אמין וארוך טווח במינימום מאמץ. איך מתבצע התיקון? צוות קפיטונאז' מסביר כאן על התהליך כולו.

איך מתבצע תיקון ספות עור?

כשזה מגיע לתהליך תיקון ספות, העבודה עם ריפוד עור דורשת תשומת לב שונה למדי מזו שתידרש בעבודה עם בד. העור הוא בעל מרקם ותכונות ייחודיים ולא ניתן לבצע את התיקונים בעזרת תפירה סטנדרטית או ריפוד מחדש של האזור. צוות רפדיית קפיטונאז' מביא עמו מעל שבעה עשורי ניסיון בתיקון ריהוט עור ומתחייב להעניק לך תוצאות ברמה גבוהה.  אלו השלבים שיינקטו בתהליך התיקון.

הערכת נזקים ותכנון העבודה

בשלב הראשוני ביותר, יגיע הצוות המקצועי שלנו עד אליך הביתה כדי להעריך את היקפי הנזק. במקרה של קרעים קטנים, ייתכן שנוכל להשלים את התיקון כולו תוך זמן קצר ואפילו במפגש אחד. עם זאת, ככל שמדובר בקרע גדול או בחתיכה מהריפוד שהוסרה, יהיה צורך גם בהטלאה ותוספים שידרשו עבודה מעט מורכבת יותר. 

הכנת האזור

בשלב הבא, יוסרו הקצוות הפרומים מקרע העור וייווצר שטח בעל קצה חלק שיאפשר לבצע עבודות תיקון בגימור גבוה ונראות טובה. המטרה המרכזית שלנו היא שבסוף התהליך, איש לעולם לא יידע שאי פעם היה קרע בספה. 

הטלאת הספה

באמצעות פינצטה מיוחדת, יולבש מתחת לקרע הטלאי הייעודי שעל גביו יוצמד הקרע. לאחר שהטלאי הוצב במדויק כך שהוא מכסה את כל הקרע, תבוצע הדבקה מדויקת ומבוקרת של שולי הקרע אל הטלאי. כעת, הטלאי ממלא את השטח הריק. יהיה עלינו להמתין עד שהדבק יתייבש לחלוטין לפני שנוכל להמשיך אל השלמת התיקון. 

שימוש בחומר מילוי

כעת, כדי להעניק מראה חלק ואחיד לתיקון, ימולא החלל שבין הקרע לטלאי בחומר מילוי ייעודי. המילוי יבוצע במספר שכבות ויכלול יצירת דוגמא המדמה את מרקם העור על מנת להבטיח נראות חלקה ככל הניתן. בסיום התהליך, יושלם הקרע לחלוטין עד שהתיקון ייראה כמו חלק בלתי נפרד מריפוד הספה.

צביעת חומר המילוי

לאחר שחומר המילוי התייבש לחלוטין, תבוצע עבודת הצביעה. הגוון יותאם באופן מדויק לריפוד העור הקיים ויבוצע במספר שכבות מבוקרות ליצירת מראה אחיד וחלק עד למיזוג מלא עם הספה. 

בסיום התהליך, תעמוד לרשותך ספה מתוקנת בעלת מראה כמו חדש. 

למה כדאי ללכת על תיקון ספות בשירות עד הבית?

עם השנים, זיהינו כי בעלי ריהוט רבים נרתעים מפניה לרפדייה על מנת לבצע תיקון ספות מתוך החשש המובן שהובלת הספה והזמן הרב שיחלוף עד שהספה תוחזר מהרפדייה, הופכים את המאמץ כולו לבלתי משתלם. מתוך מחויבות בלתי מתפשרת לשביעות רצון לקוחותינו שמובילה אותנו מאז 1952, לאורך 3 דורות של רפדים, אנו מציעים כיום את שירותי הריפוד שלנו בנוחות ביתו של הלקוח ובתהליך מהיר ונוח מתמיד. 

על כל עבודות הריפוד שלנו, עומדת לרשותך אחריות בת 3 שנים. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהכיר מקרוב את טווח השירותים הרחב שלנו הזמין לך במחירים המשתלמים בשוק.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

הכל לבית

מאוורר תקרה למטבח

מאווררי תקרה הם תוספת נהדרת לכל מטבח. הם יכולים לעזור לשמור על זרימת האוויר ולספק סביבה קרירה ונוחה לבישול ואירוח. בנוסף לנוחות שהם מספקים, מאווררי

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הכל לבית

הדברת טרמיטים

זאת נמלה מכונפת או שמא טרמיט?  לא הספקתם לזהות, ראיתם סוג של חרק ואתם לא בטוחים מה יצא מבין הפנאלים? זיהיתם תעלת בוץ – מאין חול

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן