אביזרים לחתונה – התוספת המושלמת!

תוכן עניינים

אין ספק שיום החתונה הוא יום מרגש במיוחד, והתכנון שלו כרוך בזמן רב, תיאום בין ספקים, איתור אביזרים לחתונה, בחירת לוקיישן ועוד. עליכם לחשוב על כל פרט ופרט. על מנת להקל עליכם, החלטנו לתת לכם כמה רעיונות לשדרוג החתונה עם אביזרים נלווים לעיצוב האירוע ולרחבת הריקודים –

אביזרים בקבלת פנים ובשולחנות האורחים

האזור הראשון אליו מגיעים כל המוזמנים בעת ההגעה ללוקיישן החתונה הוא אזור קבלת הפנים. ניתן לשדרג את האזור עם כמה אביזרים שאינם יקרים:

אביזרים לחתונה בקבלת פנים

אחד הדברים הנפוצים כיום בחתונות הוא השימוש באותיות הראשונות של החתן והכלה עם פרחים – אורחים רבים ניגשים להצטלם ומעלים לרשתות החברתיות. כמו כן, ניתן להשתמש בלוחות עץ עם כיתוב, כמו למשל LOVE, להוספת מגע קסום.

אביזרים לחתונה על שולחנות האורחים

דבר נוסף להוספת טאץ' קסום בעת האירוע, ניתן להוסיף תאורה רומנטית. שימוש באורות קטנים, דמוי עששית, נרות, ניתן לפזר על כל שולחן ושולחן, אפילו בתוך צנצנות קטנות.

אביזרים לחתונה ברחבת הריקודים

לא פחות ולא יותר, האביזרים נמצאים גם ברחבת הריקודים! החגיגה בעיצומה וכולם כבר בשיא, ואביזרים לרחבה תמיד עושים שמח ומציתים את האווירה – החל משימוש בבועות סבון בזמן הריקודים, אביזרי LED, תותחי קונפטי, זוהרים לרחבת הריקודים, ואפילו חולצות מודפסות ומעוצבות לחתונה.

ניתן לראות גימיקים נוספים לרחבת הריקודים, כמו למשל הפרחת בלונים או תותחי שלג וקצף.

 לא הכל חייב להיות יקר

הרי ידוע שהפקת חתונה אינה דבר זול מלכתחילה, וכל הכרוך בכך גובה הוצאת סכומים גבוהים. יחד עם זאת, ניתן לרכוש אביזרים לחתונה במחירים נוחים לכל כיס, אפילו בפחות מ-100 ש"ח! נכון, אמנם מדובר ב"תקציב מותרות", ולא כל חתונה חייבת להכיל אביזרים, אך יחד עם זאת, בתקציב נמוך ניתן להרים את האווירה בחתונה וליצור אווירה בהתאם לקונספט החתונה, ותלהיב אתכם ואת האורחים הנלהבים.

כאשר אתם בוחנים ספק או חנות עבור גימיקים ואביזרים לחתונה, חפשו ביקורות, דפדפו בדפים העסקיים של העסק, וודאו כי לחברה יש ניסיון / וותק וכמובן, וודאו מראש כי הסכומים הנדרשים עומדים בתקציב שלכם!

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן