בתי אבות – כל ההמלצות והמקומות הטובים ביותר

תוכן עניינים

סוגים מקומות והמלצות לפני שבוחרים

היום, חלק גדול מכל בתי האבות במדינת ישראל מספקים תנאים מעולים ואפילו מצוינים לכל הקשישים אשר שוהים בהם. לא כמו בעבר, כשבתי האבות נחשבו על פי מרבית האנשים כאל מוסדות ברמה מאוד מאוד נמוכה, אשר נועדו לשרת אנשים שהם קשישים עריריים או כאלה אשר היו מאוד חסרי אמצעים, אבל המצב היום שונה לגמרי. חלק גדול מבתי האבות הם מוסדות שהם פרטיים, שמעניקים שלל רחב של שירותים מכמה סוגים שונים. לפעמים, מדובר כאן על מוסדות אשר ידועים יותר בשם של “בתים לדיור מוגן” ואלה נועדו בשביל אנשים שנמצאים בתפקוד גבוה. במסגרת של בתי הדיור המוגן האלה, מסופקים בנוסף גם מגוון מאוד גדול של שירותים, אשר תורמים אל איכות החיים שתהיה מאוד גבוהה ולא פעם אפשר למצוא בתוכם יחידות לדיור זוגיות, לזוג אשר בוחר לגור שם ביחד במקום בדירה פרטית. לפעמים מדובר על מוסדות אשר נועדו לספק מענה מסויים אל הצרכים הרפואיים והנפשיים השונים אל הקשישים. המקומות האלה נועדו כמובן בשביל להתאים אל בני האוכלוסייה הבוגרת, אשר נזקקים רבות אל סביבה שהיא מוגנת הרבה יותר, אשר תספק להם את המענה שתואם את כל צרכיהם. כאן אכן יסופקו להם כל המשאבים והמטפלים אל טיפול שהוא צמוד יותר, מסביב לשעון.

צרכי הקשיש

  • הצורך הראשון הוא הצורך שיש בפרטיות –  כאן חשוב לדעת שישנם בתי אבות אשר בהם החדרים הם פרטיים, אבל לא תמיד המקומות האלה מתאפשרים מהבחינה הכלכלית. יש כאן עוד כמה דרכים להוזיל את השהות שלהם שם, אבל חשוב לדעת שישנם מקומות אשר בהם המגורים יכולים להיות מעורבים עם עוד כמה אנשים בחדר אחד וככה העלות באמת נעשית זולה הרבה יותר וגם נגישה יותר למי שהאמצעים הכספיים שלו מוגבלים.
  • הצורך הנוסף הוא הצורך במגורים שהם זוגיים – יש הרבה מאוד מקרים אשר בהם שני בני הזוג הבוגרים שואפים ללכת אל בית דיור מוגן שהוא איכותי. אפשר למצוא בתי דיור מוגן אשר מספקים יחידות דיור אל זוגות בגדלים שונים ובאיכות גבוהה. מקרה אחר מתייחס אל מגורים אשר נועדו לקשיש בודד, אבל כזה אשר נזקק אל עובד סיעודי פרטי. גם כאן חשוב וצריך לבחור במקום אשר מספק תנאים שמתאימים לזה.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן