הטרנדים החמים ביותר לאופנת גברים

תוכן עניינים

תעשיית האופנה מתפתחת כל הזמן, וזה יכול להיות קשה להתעדכן בטרנדים האחרונים. לכן ריכזנו עבורכם מדריך למיטב מגמות אופנת הגברים לעונה הנוכחית. מצבעים נועזים ועד לפריטים בהשראת וינטג', אלה הסגנונות שמשתלטים על המסלולים והרחובות כאחד.

צבעים עזים

העונה, צבעים נועזים ובהירים נמצאים בפנים. מגוונים מושכי עין של אדום ועד צהובים וכתומים מרהיבים, צבעים אלה מושלמים להוספת פופ של צבע לכל תלבושת. אל תפחד לערבב ולהתאים צבעים שונים למראה בולט באמת.

מכנסי רגליים רחבות

חלפו הימים של סקיני ג'ינס – העונה מכנסיים רחבים עושים קאמבק. למכנסיים אלו גזרה נינוחה ונוחה המושלמת ללבוש קז'ואל, אך ניתן להלביש אותם גם עם בלייזר או חולצת שמלה למראה רשמי יותר.

יצירות בהשראת וינטג'

בגדים בהשראת וינטג' הם תמיד בסגנון, אבל העונה הוא פופולרי במיוחד. ממעילי קורדרוי בסגנון שנות ה-70 ועד מעילי ג'ינס אוברסייז בהשראת שנות ה-90, יש משהו לכל טעם. חפש יצירות עם טקסטורות ודפוסים מעניינים כדי באמת להצהיר.

מעילי סטייטמנט

מעיל סטייטמנט הוא פריט חובה לכל ארון חורף, והעונה יש הרבה אפשרויות לבחירה. מדפוסים נועזים ועד לצלליות גדולות ממדים, המעילים האלה נועדו לתת אמירה. חפשו מעילים עם פרטים מעניינים כמו עיטור פרווה מלאכותית או סגירות ייחודיות.

סריגים שמנמנים

כשהטמפרטורה יורדת, אין דבר נעים ונוח יותר מסוודר סריג שמנמן. העונה נכנסים סריגי אוברסייז, עם טקסטורות כבלים וצלעות פופולריות במיוחד. שלב עם ג'ינס או מכנסיים רחבים למראה נוח ומסוגנן.

חולצות בדוגמת

חולצות מעוצבות הן דרך מצוינת להוסיף קצת עניין לארון הבגדים שלך. העונה, חפשו חולצות עם הדפסים נועזים כמו פרחים, נקודות וצורות גיאומטריות. ניתן להלביש את החולצות הללו למעלה או למטה בהתאם לאירוע, מה שהופך אותן לתוספת רב-תכליתית לכל ארון בגדים.

אימוניות מותאמות

לבוש אתלטי הוא כבר לא רק לחדר כושר – אימוניות מחויטות הן טרנד פופולרי העונה. אימוניות אלו נועדו להיות גם נוחות וגם מסוגננות, עם צלליות מצוידות ופרטים מעניינים כמו רוכסנים ופסים. ללבוש עם נעלי ספורט למראה נינוח, או להתלבש עם מגפיים ובלייזר.

לסיכום, אלו מגמות אופנת הגברים המובילות לעונה הנוכחית. מצבעים נועזים ועד לפריטים בהשראת וינטג', יש משהו לכל אחד. זכור, אופנה היא כולה לבטא את עצמך ולהנות מהסגנון שלך, אז אל תפחדי להתנסות ולנסות דברים חדשים.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן