הבדלים בין איפור ערב לאיפור בוקר

תוכן עניינים

לתעשיית היופי יש השפעה עצומה הן על הכלכלה והן על החברה. עם כל כך הרבה דגש על מראה טוב, נשים דאגו יותר למראה שלהן מאי פעם, ובזבזו יותר זמן וכסף על המראה שלהן מאשר בעבר. הרבה חברות כמו MAC Cosmetics, לוריאל ואסתי לאודר מנסות להיכנס לשוק המנויים על ידי הצעת מוצרים חדשים מדי חודש – מה שמעודד לקוחות חוזרים שקונים את הטרנד הזה. שוק תעשיית הקוסמטיקה שווה בערך 221 מיליארד דולר בשנת 2016, והוא צפוי לצמוח ב -4 אחוזים מדי שנה.

איפור ערב

איפור ערב הוא דרך לנשים להיראות במיטבן כשהן יוצאות בערב. חשוב להיראות טוב על מנת להרגיש בטוחים ומאושרים. במהלך היום כולם עסוקים ואין להם הרבה זמן לבזבז על עצמם. תמיד טוב לטפל בעור ובשיער שלך. מצד שני, במהלך הערב כשאנחנו רוצים להיראות במיטבנו; זה יכול להיות קשה לנו כי אנחנו כבר עייפים. בימים אלה איפור ערב יכול להיחשב גם כטרנד בקרב נשים מקצועיות שרוצות להיראות מלוטשות ומורכבות בלבוש המשרד שלהן. כאשר השמש שוקעת, זה הזמן להתחיל לחשוב להתאפר. עם זאת, חלק מהנשים אינן בטוחות באיזה סוג איפור עליהן להשתמש, מה שיכול להיות די מסובך. בבחירת השגרה שלך, חשוב לזכור שנשים רבות בוחרות במראה נוצץ לשגרת הערב שלהן בעוד שאחרות פשוט לא רוצות משהו כבד מדי או קיצוני מדי. חלק מהנשים מעדיפות מראה סגול רך ואילו אחרות מעדיפות צבע שפתיים אדום נועז או לוח צלליות בהיר יותר. לאן המראה או האווירה המתאימים לך ביותר מה להתאפר בערב יהיה תלוי בהעדפתך. אם אתה רוצה להיראות טבעי, אז אתה צריך ללכת על פלטת קרם וגימור מאט. לקבלת מראה דרמטי יותר, קבלו צללית נוצצת והכינו את השפתיים עם שפתון אדום כהה.

המפתח לשגרת איפור מושלמת הוא להתחיל בפנים נקיות ללא איפור. בערב, אתה לא רוצה שהעור שלך יהיה שמן, מה שיכול לקרות אם תמרח בסיס בבוקר. לכן, עליך למרוח קרם לחות לפני השינה ולאחר מכן להשתמש בקרם לחות לפנים שלך המכיל SPF במהלך היום. לאחר מכן, לשים על הבסיס. אתה רוצה משהו שיספק כיסוי קל מבלי להוסיף משקל נוסף או ברק על הפנים שלך. כדי להימנע מלראות עוגות או דמויי מסכה, לשים מעליו אבקה.

איפור בוקר

להראות טוב בבוקר חשוב אם אתה רוצה שיהיה לך יום מוצלח. אבל, עבור רוב האנשים, להתעורר מוקדם להתאפר זה לא הרעיון שלהם על בוקר טוב. שגרת איפור הבוקר היא הדבר החשוב ביותר בעולם היופי. חשוב להקדיש את הזמן להתכונן ליום שלך בבוקר. אתה רוצה לוודא שאתה נראה במיטבך על מנת להיות פרודוקטיבי לאורך כל היום. אתה יכול להשתמש באיפור למטרה זו שעוזרת לך להיראות אטרקטיבית ומקצועית יותר. שגרת איפור הבוקר היא דרך מצוינת להתכונן לעבודה. זה מגביר את הביטחון העצמי שלך, נותן לך איסוף מיידי ושומר על עורך נראה טרי לאורך כל היום.

ישנן שיטות רבות להתאפרות בבוקר. להלן מספר שלבים שיעזרו לך להתאפר לפני העבודה.

1. השתמש בקרם לחות. זה יעזור למצב את העור שלך ולמנוע יובש או גירוי. עליך להשתמש בקרם לחות מדי בוקר, גם אם אינך מתאפר.

2. התקלח במים חמים לפני איפור כלשהו, מכיוון שהוא יפתח את הנקבוביות ויאפשר יישום איפור קל יותר

3. מרחו אבקה שקופה על כל הפנים כדי להניח את הבסיס

4. הקפידו להשתמש בפריימר פנים ללא שמן המתייבש מט לפני מריחת הבסיס

5. מרחי קרם לחות כהה על כל הפנים, החל מתחת לעיניים והתמזג כלפי חוץ

רוצים לדעת עוד? >> papi.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן