מותגי האופנה הבינלאומיים הגדולים והנחשבים בעולם

תוכן עניינים

מותגי האופנה המכובדים ביותר בעולם הם אלה שתמיד התמקדו באיכות וחדשנות. מותגי האופנה היוקרתיים ביותר בעולם הם אלה שמאכלסים כמה מהאנשים העשירים ביותר על פני כדור הארץ. חברות אלו מתמקדות יותר מכל ביוקרה ובלעדיות. הם מלטשים את תדמית המותג שלהם על ידי שחרור קולקציות חדשות בכל עונה ללא פשרות לאיכות או לסגנון. מותגי האופנה היוקרתיים ביותר בעולם מקדמים בנוסף אחריות חברתית וערכים מתקדמים באמצעות מוצריהם. מאז שחר הציוויליזציה האנושית, האופנה תמיד נחשבה לאחד הכוחות המניעים החזקים ביותר. הצורך למצוא דרכים חדשות להביע יצירתיות ויופי באמצעות בגדים תמיד היה כוח מניע לחדשנות. בעולם עדים כיום לצמיחה של עולם האופנה. עם זאת, ישנם עדיין כמה מותגים הנמצאים ברציפות בראש הרשימה; אותם ניתן לייחס לערכי המותג שלהם, מסעות פרסום חזקים וביצועי מכירות חזקים.

לואי ויטון

הראשון ברשימה שלנו הוא לואי ויטון, הוקם כיצרנית תיקי יוקרה.הוא נוסד על ידי לואי-אוגוסט ויטון בשנת 1854.חברת לואי ויטון קיימת כבר למעלה מ -150 שנה וראתה עליות וירידות רבות בתקופה זו. לדוגמה, היא פשטה את הרגל ממש לפני מלחמת העולם הראשונה, אך לאחר מלחמת העולם השנייה היא הפכה לאחד ממותגי היוקרה המפורסמים ביותר בעולם. כשזה מגיע למוצרי יוקרה, אין מותג מכובד יותר מלואי ויטון. מותג זה מייצר תיקי יוקרה למעלה מ -120 שנה, ומעולם לא הצליחו להדהים את לקוחותיהם בעיצובים חדשים ובקולקציות חדשניות מדי שנה. לואי ויטון ממציא את עצמו מחדש כל כמה שנים כדי להקדים את הטרנדים. המיזם האחרון שלהם היה להשתמש בעוזרי כתיבה מלאכותית לייצור תוכן לאתר ולבלוגים שלהם.

גוצ'י

השנייה ברשימה שלנו היא קבוצת גוצ'י, גוצ'י הוא בית אופנת יוקרה איטלקי שהוצג לעולם מאז 1881. את המותג גוצ'י הקים גוצ'יו גוצ'י, שזוכה בזכות עיצוב הבד הארוג הראשון אי פעם. לחברה למעלה מ -500 חנויות בלמעלה מ -50 מדינות, עם המכירות הגבוהות ביותר במהלך שנת הכספים של 2016. המטה העולמי של החברה ממוקם ברחוב ויה דלה ספיגה במרכז פירנצה. לגוצ'י יש אסתטיקה מפוארת ונצחית שמהדהדת את רוב האנשים, בין אם מחפשים יצירה אייקונית או רק רוצים להפוך את האינסטגרם לחזק. עם הדירוג של ארבעה כוכבים ב- Nordstrom, אתה יודע שאתה מקבל משהו טוב כשזה מגיע למותג הזה.

שאנל

שאנל היא בית אופנה צרפתי שעומד בחזית האופנה מאז 1889. מייסדה, גבריאל "קוקו" שאנל, הייתה אחת הנשים הראשונות שעבדו בבגדי גברים. היא המציאה את מעיל הטרנץ 'האייקוני שלה בשנת 1913, אם כי רק בשנת 1939 החליטה להשיק לייבל משלה בשם שאנל מספר 5. חנות הדגל של החברה ברחוב קמבון נשארת פתוחה כיום וממשיכה לשאת את התווית, בעוד חנות מקוונת השיקה בשנת 2000 מציעה ללקוחות מעל 30 מיקומים בינלאומיים לקניות ברחבי העולם. גבריאל שאנל, שחוללה מהפכה בתעשיית האופנה בעיצובים, בשיווק ובטקטיקות עסקיות שלה. היא יצרה יצירות קלאסיות כגון החליפה הדו-חלקית והשמלה השחורה הקטנה שעדיין מוכרות כיום. הצללית המובחנת שלה הייתה אחד החידושים המפורסמים ביותר שלה, שאותה כינתה גם "השמלה המכונתית המכנית". שאנל היא אחת המעצבות הפופולריות ביותר בעולם עם הכנסות של מיליארדי דולרים בשנה. זה כבר מותג סגנון חיים יוקרתי עולמי עם חתירה לאותנטיות ומסירות לסגנון צרפתי נצחי כבר למעלה ממאה שנה.

ורסאצ'ה

ג'אני ורסאצ'ה הוא מעצב אופנה איטלקי ומייסד בית האופנה ורסצ'ה. הוא זכור בזכות אופנתו הנועזת וסגנונו הייחודי. ג'אני ורסצ'ה נולד ברג'יו קלבריה, איטליה, ביולי 1946. לאחר שסיים את לימודיו ב"ליסאו ארטיסטיקו "במילאנו, החל את דרכו המקצועית כיוצר דוגמניות בסדנת תלבושות תיאטרלית. בשנת 1972 הקים את "Gianni Versace SpA", שהפך והפך לייבל אופנה בינלאומי מוביל הידוע ב"שיק הרדיקלי "שלו. לוגו שחור-זהב החתימה של החברה שיקף את האסתטיקה הזו תוך היותו סמל אישי למעצב. אחיו דונטלה ורסצ'ה נכנס לתפקיד מנהל הקריאייטיב בשנת 1997 והתרחב לתחומים חדשים כגון אביזרים, ורסאצ'ה הייתה חלק מתעשיית האופנה במשך יותר משלושה עשורים. כיום, הוא הפך לאחד המותגים המכובדים ביותר בעולם עם טווח הגעה עולמי.

ורסאצ'ה הוכרה בעולם כחלוצה בתחום העיצוב העילי והאופנה המודרנית בשל העיצובים הייחודיים והשימוש החדשני בצבעים.

בין היתר, ורסצ'ה היווה יעד לתביעות רבות הנוגעות להפרת זכויות יוצרים, תחרות בלתי הוגנת וגניבה.

ג'יבנשי

ג'יבנשי היא תווית לבוש צרפתית. הוא נוסד על ידי הוברט דה ז'יבנשי בשנת 1952. הקולקציה הגדולה הראשונה של המותג הייתה בהשראת הסגנון של אודרי הפבורן. מותג ג'יבנשי נקשר ביוקרה, הוט קוטור וזוהר מאז הקמתו. הוברט דה ז'יבנשי הוענק לגיון האונר כהוקרה על מחויבותו להלביש את "הנשים הטובות בעולם". אנשים מפורסמים שלבשו או עדיין לובשים את ג'יבנשי כוללים את אודרי הפבורן, גרייס קלי, ז'קלין קנדי אונאסיס, דיאנה רוס, דיאנה ורלנד, מישל אובמה, מרילין מונרו ועוד. נראה כי קולקציות ג'יבנשי של היום עוסקות פחות באינדיבידואליזם מאשר בעבר, עם דגש על סגנון בהשראת הוט קוטור לנשים בכל הגילאים.

קלווין קליין

קלווין קליין הוא מותג אופנה ולייף סטייל עם היסטוריה של בנייה על מורשתו של מייסדו, קלווין קליין.

קלווין קליין נוסד על ידי קלווין קליין בשנת 1968 לאחר שאיבד את עבודתו כמנהל אמנות פרסום במשרד Young & Rubicam. היא הפכה במהירות לאחד ממותגי האופנה המובילים של שנות השישים והשבעים. פריצת הדרך העיקרית שלה הייתה הכנסת מכנסי ג'ינס ג'ינס צבעוניים שהפכו פופולריים בקרב צעירים ולאחר מכן כל האנשים ברחבי העולם. הצלחתה נמשכה לאורך רוב שנות השמונים והתשעים עד שנרכשה על ידי חברת מוצרי היוקרה הצרפתית PPR בשנת 2002. החברה תוארה כאחד המותגים האופנתיים והנודעים בעולם. החברה ידועה במודעות האיקוניות שלה ובקמפיינים השיווקיים שלה, שנוצרו על ידי אנג'לו די קרלו וג'ורג 'דה מוהרנשילדט. בשנת 2017, החברה עמדה בראש רשימת המותגים היקרים ביותר בעולם "L'Officiel". קלווין קליין מכר מוצרים בשווי 11 מיליארד דולר בשנת 2017, מה שהופך אותו למותג העולמי ה -16 בגודלו בהכנסות.

אהבתם? >> כנסו vikush.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן