למה חלבונים חשובים לבריאות שלנו ו-5 דרכים לצרוך אותם

תוכן עניינים

אם יש משהו שיכול לעזור לך לאכול פחות ולהגדיל את הסיכוי לרדת במשקל, זה לצרוך יותר חלבון. הוכח כי חלבונים עוזרים לשמור עלייך שבע לאורך זמן, להאיץ את חילוף החומרים ואף לסייע בבניית שרירים ביעילות רבה יותר. אך איך צורכים יותר חלבון?

דרכים לצרוך יותר חלבון

  1. יוגורט יווני

ביוגורט רגיל יש המון תוספים וסוכר מוסתר, אך יוגורט יווני רגיל יכול להכיל עד 20 גרם חלבון למנה. 

  1. ביצים לבוקר ולא קורנפלקס

מנות קורנפלקס הן לרוב קטנות בהרבה מגודל הקערה המסורתית, מה שמוביל לאכילת יתר עם מעט מאוד חלבון. החליפו את הדגנים בביצים מקושקשות או חביתה להשגת ארוחה שורפת שומן וטעימה.

  1. פקאנים 

אגוזים הם לא רק מרכיב קראנצ'י נהדר להוספה לסלטים, מנות ראשונות וקינוחים, אלא הם גם עמוסים בחלבון ונוגדי חמצון. 

  1. גבינה דלת שומן 

אם אתם מחפשים משהו שמן ומשביע שמרגיש מפנק, קחו מקל גבינה במקום צ'יפס שומני. גבינה דלת שומן מגיע עם כמות קלוריות קטנה וכמות חלבון אדירה. 

  1. עדשים

אם אתם מחפשים דרך להגדיל את החלבון במרקים שלכם, נסו להוסיף עדשים. בתור מצרך ותיק לצמחונים המחפשים מקורות חלבון חלופיים, עדשים יכולות למלא אתכם לחלוטין עם מעט מאמץ. ניתן להכניס גם חופן עדשים לאטריות, אורז או כל דבר אחר הכולל עמילן.

the-news-world.com >> כתבות מכל העולם !

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

בריאות

ניקיון ירוק

בבואנו לנקות את הבית, חשוב לשים לב לא רק ליעילות הניקיון אלא גם להשפעתו על בריאותנו ועל הסביבה. שימוש מושכל בחומרי ניקוי יכול לצמצם משמעותית

עברו לכתבה >>
אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן