משדרגים את הבית? הנה לכם כמה טיפים לבחירת גופי תאורה

תוכן עניינים

בחירה של גופי תאורה לבית, היא חלק משמעותי בעיצוב החלל, תאורה נכונה יכולה להכניס לביתכם חיים, ויכולה גם לעמעמם אותם, זה הכל תלוי בסוג גופי התאורה שתחליטו עליהם. כל בחירה תוביל לאווירה אחרת לחלוטין, תוסיף או תיקח מהמרחב, ותעזור לכם לגבש את זהות הבית שלכם. אז הנה בשבילכם כמה דברים חשובים שיעזרו לכם בבחירת התאורה הנכונה לביתכם, ככה תדעו לעשות את זה נכון.

תכנון מראש

הרבה פעמים אנשים שוכחים להתייחס לעניין התאורה, ונזכרים לדאוג לזה בשלב מאוחר בתכנון הבית מבחינת שיפוץ ועיצוב. אך תאורה טובה, דורשת מכם לתכן מראש, חשוב לבחון היטב את האפשרויות, לעשות התאמה למיקומי החשמל בבית, להתייעץ עם אנשי מקצוע, ולבחור את גופי התאורה המתאימים לכל אזור, ובכך לעשות את ההתאמות הנדרשות מבחינת בנייה וסידור במרחב.

שימושי ואווירתי

בבחירת גופי תאורה, חייבים לזכור קודם כל שהמטרה הראשונית היא פונקציונליות, התאורה בביתכם צריכה להיות מתאימה בכל אזור בהתאם לצורך, מבחינת עוצמה ומיקום. בנוסף, תחשבו גם על האווירה, על ידי בחירת תאורה, יש לכם את הכוח לייצר אווירה על פי רצונכם, גם מבחינת המיקום, הסוג, המבנה, הצבע, כל אלו מייצרים נראות ואווירה מסוימת, שתוכלו לבחור עם מחשבה על מה תרצו שזה ישנה או יוסיף לסביבה הביתית שלכם.

תאורת לד

אחת התאורות המודרניות, אלו הן תאורות מסוג לד, חסכוניות, בטוחות יותר, ועם אפשרויות רבות מבחינת גופי תאורה שונים ומושקעים. נורות הלד צורכות פחות חשמל ויש לכן תוחלת חיים ארוכה למדי. ובגלל שהן לא מתחממות כמו נורות אחרות, מתאפשר להשאיר אותן דולקות זמן רצוף בלי בעיה, דבר שיכול להתאים לאזורים רבים בהן אנו שוהים זמן רב בבית, כמו בחדר המבטח או הסלון לדוגמא.

לסיכום

יותר מידי פעמים חסרת ההבנה לגבי החשיבות הגדולה של התאורה בבית, בחירת התאורה יכולה לשנות לחלוטין את האווירה והתחושה. מדובר בשדרוג של ממש, גם מבחינת עיצוב, וגם מבחינת התחושה, הבחירות הללו יכולות להוות שינוי גדול שישנה את הרצון והנוחות שלכם לשהות וליהנות בחדרים השונים בחלל ביתכם, אל תיקחו את זה בקלות מידי, ותרשו לעצמכם להתפנק ולהשתדרג בגופי תאורה שווים.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

הכל לבית

מאוורר תקרה למטבח

מאווררי תקרה הם תוספת נהדרת לכל מטבח. הם יכולים לעזור לשמור על זרימת האוויר ולספק סביבה קרירה ונוחה לבישול ואירוח. בנוסף לנוחות שהם מספקים, מאווררי

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הכל לבית

הדברת טרמיטים

זאת נמלה מכונפת או שמא טרמיט?  לא הספקתם לזהות, ראיתם סוג של חרק ואתם לא בטוחים מה יצא מבין הפנאלים? זיהיתם תעלת בוץ – מאין חול

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן