פרפור פרוזדורים ולמה צריך לבדוק את הלב שלנו

תוכן עניינים

הלב הוא האיבר המניע את גוף האדם על ידי הזרמת דם לריאות ובחזרה ואל כל יתר איברי הגוף. תקלה בפעולת הלב כגון במקרה של התקף לב, עשויה לגרום נזק גופני ואף למוות. פרפור פרוזדורים הוא מצב של אי סדירות בפעילות הלב, ואי בדיקתו וטיפול בו עשויים לגרום להתקף לב ולנזק גופני חמור.

מהו פרפור פרוזדורים
הלב מורכב מארבעה חלקים בהם שני חדרים ושני פרוזדורים, הדואגים להזרמת הלב לריאות, העשרתו בחמצן והזרמת הדם המועשר ליתר איברי הגוף. פרפור פרוזדורים הוא פעילות בלתי סדירה של הזרמת הדם באמצעות הפרוזדורים עקב פעימתם במהירות ובאופן לא מבוקר.

מדוע חשוב להיבדק
פרפור פרוזדורים היא תופעה המעידה על פעילות לא תקינה של הלב. הפרפור כשלעצמו אינו מסכן חיים, אולם רצוי לטפל בו על ידי טיפול בגורמים שלו, וזאת היות שתופעה זו עשויה לגרום להתקף לב או שבץ מוחי.

התרופה הכי טובה היא מניעה
על מנת למנוע את הנזקים הצפויים מפרפור פרוזדורים, יש לבחון את פעילות הלב על ידי ביצוע בדיקת אק"ג, ובמידת הצורך אף בדיקות מתקדמות יותר. הטיפול בפרפור פרוזדורים יכול שיהיה תרופתי או כירורגי, אולם באפשרות האדם הסובל מתופעה זו לשנות את הרגלי תזונתו ולהתמיד בפעילות גופנית על מנת להפחית את הסיכון לנזק לבבי.

אוהבים להתעדכן בתחום הבריאות?>>peak.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

בריאות

ניקיון ירוק

בבואנו לנקות את הבית, חשוב לשים לב לא רק ליעילות הניקיון אלא גם להשפעתו על בריאותנו ועל הסביבה. שימוש מושכל בחומרי ניקוי יכול לצמצם משמעותית

עברו לכתבה >>
אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן