איך רשתות חברתיות שומרות עלינו מעורבים באופן תמידי?

תוכן עניינים

מוזר לחשוב איך היו נראים חיינו לפני הרשתות החברתיות. יש כאלה שאפילו לא זוכרים את התקופה בה היינו נאלצים לעדכן זה את זה באופן אישי. כיום כולם מכירים אתכם טוב יותר בזכות הרשתות החברתיות. יש כאלה שאומרים כי הרשתות החברתיות מגדילות את הריחוק בנינו לבין הקרובים אלינו. אך במבחן התוצאה אנו רואים כי הרשתות החברתיות שומרות עלינו מעורבים כל הזמן. נדיר מאוד לראות כאלה שמעודכנים במה שקורה, בלי להיכנס לפחות פעם אחת ביום לרשת החברתית. אם אתם כאן סימן שמסקרן אתכם לדעת באיזה אופן הרשתות החברתיות שומרות עלינו מעורבים. לרשתות החברתיות יש כוח חסר תקדים, לא בטוח שאתם מכירים אותו.

הרשת החברתית אוספת עלינו מידע

מעורבות בפייסבוק נוצרת בין היתר בזכות כך שהרשתות החברתיות יודעות עלינו המון. האלגוריתם של הרשת החברתית רואה מה אתם עושים ומה הכי מעניין אתכם. כתוצאה מכך היא דואגת להביא אליכם את כל המידע האפקטיבי ביותר, זה שנכון בשבילכם. יכול להיות שהפרסומים שאותם תראו היום, אלה לא הפרסומים שאותם תראו בעתיד. כל הזמן האלגוריתם של הרשתות החברתיות אוסף עוד מידע ומרענן את הנתונים שנמצאים בו. לפיכך תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו הרשת החברתית מכירה אתכם טוב במיוחד.

פרסומים ויראליים זוכים להעדפה

אם יצא לכם להיכנס לרשתות החברתיות לאחרונה בוודאי ראיתם המון פרסומים ויראליים. הסיבה לכך היא שהפרסומים הויראליים זוכים להעדפה ברשתות החברתיות. הרי מה שמעניין את כל האחרים שגולשים ברשת החברתית ככל הנראה יעניין גם אתכם בין היתר. זוהי הסיבה שבגללה אנשים כל הזמן מעודכנים במה שמעניין אחרים וחשוב להם. כמובן שישנה חשיבות להתאים את הפרסומים הויראליים להעדפה האישית של כל אחד.

הרשת החברתית משתפרת כל הזמן

מה שהיה נכון עד לא מזמן יכול להיות שיהפוך להיות כבר לא רלוונטי בעידן הנוכחי. הרשת החברתית משתפרת כל הזמן, מה שגורם לה להיות אפקטיבית בהרבה לעומת קודם לכן. אתם תוכלו למצוא את עצמכם רואים דברים חדשים ברשת החברתית, דברים שלא הכרתם קודם לכן. מעורבות בפייסבוק בזכות אותם שיפורים ושדרוגים הופכת להיות דבר שחייב לקרות. הרי הרשתות החברתיות יודעות היכן הן שוגות, לכן קל להן לשפר את כל האלמנטים הללו.

כולנו רוצים להיות מעודכנים כל הזמן

הרשתות החברתיות לא צריכות לעבוד קשה על מנת לשמור אותנו מעודכנים. כל מה שהן צריכות לעשות זה רק לתת לנו את הפרסומים שמעניינים אותנו. תוך זמן קצר נמצא את עצמנו במציאות בה נרצה באופן טבעי להישאר מעודכנים. כולנו מחפשים לשמוע ולראות מה חדש ומה יכול ליצור אצלנו עניין רב. הרשתות החברתיות מבחינתן דואגות להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, ואנו כבר נדאג לצרוך את האינפורמציה.  

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

גאדג'טים

אפשר לזרוק את הסוני פלייסטיישן לפח? אוקולוס – קונסולת מציאות מדומה שמביאה חוויה אמיתית מתמיד.

המציאות המדומה תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועם פיתוח האוקולוס קווסט 2 של פייסבוק, קונסולות המציאות המדומה מעולם לא היה נוחות, ניידות, עמידות ובמחיר נמוך מבעבר.בואו

קרא עוד >>
גאדג'טים

היום שאחרי: ההיעלמות של החברות הגדולות כמו וואטסאפ, גוגל ופייסבוק לכמה שעות העלה את השאלה – איך יראה האינטרנט ביום שאחרי נפילתן של הגדולות?

החיבור לאינטרנט נראה לנו כבר כל כך טבעי שזה מוזר לחשוב על עולם ללא אינטרנט. מבתים חכמים לשימוש היום יומי שלנו אנחנו מסתמכים על החיבור

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן