שלא יעבדו עליכם בפעם הבאה – הטריק השיווק שכל הגדולים עושים, כולל פלייסטיישן 5!

תוכן עניינים

מאז שסוני פלייסטיישן 5 יצא לשוק בנובמבר 2020 גיימרים ומשתמשים ביתיים מנסים להשיג אותו בחנויות ופשוט לא מצליחים.
במשך זמן ארוך האפשרות היחידה להשיג את הקונסולה היה דרך מוכרי יד שנייה במחירים מופקעים. ואפילו גם היום, כמעט שנה אחרי שהיא יצאה לשוק, קשה מאוד להשיג את הקונסולה.
האם זה באמת קורא מהביקוש האדיר שהיה לה או שזה טריק שיווקי? לא כל כך תאהבו את התשובה לשאלה הזאת.

למה קשה להשיג את סוני פלייסטיישן 5?

מי שלא בקיא בסערה שהייתה סביב הקונסולה בשנה האחרונה לא יבין את סדר גודל האירוע שהיה – באז ענקי בעולם שהוביל למאות אלפי משתמשים שרוצים לרכוש את הקונסולה אבל לא יכולים.
הגיימרים מסביב לעולם עקבו וחיכו להוצאות בפולסים שחברת סוני עשתה והתקשו לשים את ידיהם על קונסולה. אפילו אנשים מקושרים התקשו להשיג את המכשיר הלוהט הזה והמלאים נגמרו בתוך דקות ספורות.

לטענת סוני הבעיה נובעת ממחסור במוליכים, רכיב המשמש לייצור הפלייסטיישן ולאחרונה היה מחסור עולמי בייצור של החלק הזה. ראינו את ההשפעה של המחסור ברכיב לא רק אצל סוני אלא גם בתעשיות הציוד הרפואי ומכשור טכנולוגי.

אז אכן המחסור ברכיב קיים ולרוע המזל זה נראה שהמצב לא הולך להשתפר בקרוב – ההערכות על פי מומחים זה שיהיה קשה למצוא את סוני פלייסטיישן 5 עד שנת 2022.

מתי אפשר לצפות שהקונסולה תהיה זמינה?

נכון לעכשיו המלאי עדיין קטן ואין חנויות רבות שמחזיקות את הסוני בתצוגה – מה שניתן לעשות זה לרכוש מראש ולהמתין למלאי שיגיע. בהתאם להצהרות של סוני מדובר על כך שבאמצע 2022 המלאי הגדול ישוב לחנויות אבל כמו שאנחנו לומדים זה יכול להשתנות בכל יום.

אז האם כל זה טריק שיווקי?

המחסור ברכיב הוא אמיתי, זה בטוח, אבל כמה מתוך המחסור הוא טריק שיווקי כדי ליצור מצב של היצע נמוך לביקוש אדיר כדי להעלות מחירים? מומחים מעריכים שסוני בעלי יכולת לייצר כמויות גדולות יותר של קונסולות אבל ע"י ההגבלה בזמינות המוצר הם יוצרים ביקוש ובאז ענק מסביבו, דבר שמאפשר להם להעלות את מחיר המוצר ולמכור בכמויות גדולות בתקופות זמן קצרות.

לדעתנו האישית אנשים חכמים מאוד בחברת סוני פשוט ניצלו את העובדה שיש מחסור שהולך לעכב את הייצור של הקונסולה והפכו את המר למתוק, דאגו להפוך את המחסור בייצור לטריק שיווקי גאוני.

כנסו לקרוא עוד תכנים שתאהבו >> arrived.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

גאדג'טים

אפשר לזרוק את הסוני פלייסטיישן לפח? אוקולוס – קונסולת מציאות מדומה שמביאה חוויה אמיתית מתמיד.

המציאות המדומה תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועם פיתוח האוקולוס קווסט 2 של פייסבוק, קונסולות המציאות המדומה מעולם לא היה נוחות, ניידות, עמידות ובמחיר נמוך מבעבר.בואו

קרא עוד >>
גאדג'טים

היום שאחרי: ההיעלמות של החברות הגדולות כמו וואטסאפ, גוגל ופייסבוק לכמה שעות העלה את השאלה – איך יראה האינטרנט ביום שאחרי נפילתן של הגדולות?

החיבור לאינטרנט נראה לנו כבר כל כך טבעי שזה מוזר לחשוב על עולם ללא אינטרנט. מבתים חכמים לשימוש היום יומי שלנו אנחנו מסתמכים על החיבור

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן