סוני 5 סקירה וחוות דעת

תוכן עניינים

ביחד עם עיצוב שהוא יוצא דופן, מפרט מתקדם מאוד, ממשק משתמש שהוא חדש לחלוטין וברור שעם שלט אחד שמאוד מפתיע, PlayStation 5 היא "הדור הבא" בכל הנוגע לקונסולות ולכל מה שמשתמע מכך.במלחמה של הקונסולות של הדור הקודם, אשר החלה אי שם ב-2013, הייתה מנצחת בודדת וברורה, הפלייסטיישן 4. כמובן בגלל כל החומרה, הביצועים וכל המשחקים המאוד אקסקלוסיביים שלה. בגלל זה ציפינו שסוני אכן תלך על הגישה של ה"אם זה לא שבור, פשוט אל תתקן את זה" עם הסוני 5, אבל כמה שטעינו, למעשה, לאחר בדיקה מאוד מקיפה של PlayStation 5 החדש הבנו שאחד הדברים הבודדים שבאמת נשארו זהים בין סוני 4 לבין ה 5, זה רק הצליל אשר הקונסולה משמיעה כאשר היא נדלקת. כל השאר הוא מאוד חדש, ואנחנו אוהבים את זה.

העיצוב העתידני של סוני 5


רק תסתכלו על העיצוב של סוני 5, הוא באמת פשוט לא דומה לשום דבר אחר שקיים בשוק . אם חבר יכנס אליכם הביתה, אין שום סיכוי שהוא יפספס את הסוני 5 שלכם, וסוני בכלל לא רוצה שאתם תחביאו אותה. תקחו בחשבון שהעיצוב העתידני החדש והצעקני שלה, מוביל לזה שהסוני מאוד, אבל מאוד גבוה. אם אתם ממש תרצו, אתם תוכלו להעביר אותו למצב אופקי בשביל לדחוף אותו לאיזה נישה כלשהי, אפילו שהקונסולה תראה קצת מוזר ככה לטעמנו. לא חשבנו שאנחנו אי פעם נצטרך לדבר על מעמד מחומר פלסטיק, אבל במקרה של הסוני 5 לא ניתן להתעלם ממנו. במקום שאתם תצטרכו לשמור את הבורג החשוב אשר משמש לחיבור של המעמד אל הקונסולה באיזה מגירה שתלך לאיבוד, הוא מתחבא במנגנון שהוא נסתר וחכם בתוך המעמד. המעמד הוא כל כך פשוט, שאפילו השינוי הכי קטן מעיד על זה שסוני רוצה שהסוני 5 לא יזכיר לכם בכלל שום קונוסולה אחרת.

ממשק מעניין

הסוני פלייסטיישן 5 נמכרת בישראל תמורת 2,449 שקלים. עכשיו רגע, אם באמת תסתכלו על הכמות של השעות הנאה שהסוני פלייסטיישן 4 שלכם סיפקה לכם, גם אם יש לכם בבית או גם כאשר שיחקתם ביחד עם החברים, זהו כנראה מחיר שהוא לא כל כך גבוה להשקיע. מי שבאמת רוצה לחסוך עוד קצת, יכול לשקול לקנות את הגרסה הדיגיטלית של הסוני 5 אשר מגיעה עם מפרט זהה, רק בלי כונן אופטי בשביל הדיסקים, והיא עולה 1,999 שקלים. אם אתם באמת מוכנים להתחייב לעותקים הדיגיטליים של המשחקים בלבד ואתם חושבים שאתם תסתדרו עם נפח אחסון שהוא די מוגבל, זאת עסקה מעולה. את הסוני 5 ניתן כמובן להזמין במהירות דרך אתר סמארטליקס.

משחקים

בתוך הסוני מחכה לכם כמובן, המנוע המשודרג. זה הוא מעבד Zen 2 בעל 8 ליבות של AMD אשר מגיע ביחד עם מהירות שעון של עד 3.5GHz; מעבד גרפי RDNA 2, גם הוא של AMD, וכמובן בעלי כח עיבוד חזק מאוד של 10.3 טרהפלופס, ו 16 גיגה זיכרון RAM. כל המרכיבים האלה ביחד אמורים לתת לסוני את היכולות של "הדור הבא" שאתם כל הזמן ממשיכים לשמוע עליהן, יכולות של משחקים ב-4K ועד כ 120 פריימים לשניה, תמיכה מלאה בקצב הריענון הדינמי; ו-RayTracing לכל האפקטים של השתקפויות והתאורה בזמן אמת. בניגוד למיקרוסופט אשר לא הצליחה לשחרר ל-Xbox Series X הרבה משחקים אשר יאפשרו לכם לבדוק את חלק מן היכולות האלה, בפלייסטיישן ממש השכילו לגייס גיבור מיוחד למשימה. ולא סתם גיבור, את המשחק של ספיידרמן.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

גאדג'טים

אפשר לזרוק את הסוני פלייסטיישן לפח? אוקולוס – קונסולת מציאות מדומה שמביאה חוויה אמיתית מתמיד.

המציאות המדומה תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועם פיתוח האוקולוס קווסט 2 של פייסבוק, קונסולות המציאות המדומה מעולם לא היה נוחות, ניידות, עמידות ובמחיר נמוך מבעבר.בואו

קרא עוד >>
גאדג'טים

היום שאחרי: ההיעלמות של החברות הגדולות כמו וואטסאפ, גוגל ופייסבוק לכמה שעות העלה את השאלה – איך יראה האינטרנט ביום שאחרי נפילתן של הגדולות?

החיבור לאינטרנט נראה לנו כבר כל כך טבעי שזה מוזר לחשוב על עולם ללא אינטרנט. מבתים חכמים לשימוש היום יומי שלנו אנחנו מסתמכים על החיבור

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן