הקשר בין הלבוש למסרים נסתרים: איך לגרום לאנשים לחשוב עליכם בדיוק את מה שתכננתם שהם יחשבו באמצעות הלבוש שלכם

תוכן עניינים

לבוש הוא חלק עיקרי בזהות האישית שלנו, המון פעמים אנו שופטים אנשים לפי הנראות שלהם ולפי הבגדים שבחרו ללבוש. ישנם מצבים שאנו רוצים לעשות רושם מסוים על אדם שפגשנו ואנו משתמשים בבגדים כאמצעי לעשות זאת. בחירה של לבוש מסוים יכולה להשפיע על דעות של אנשים שונים עלינו ויכולה לקדם אותנו למטרה שלנו. אז איך הלבוש הנכון יכול לגרום לאנשים לחשוב עלינו בדיוק מה שאנחנו רוצים שיחשבו? נגלה זאת במאמר.

איך הבגדים שלנו משפיעים על האנשים שאנו פוגשים?

זהו לא סוד שככל שאנו נראה מסודרים ונקיים יותר, ניצור רושם נעים לסביבה שאנו נמצאים בה, אך האם ידעתם כי זה אף מוכח מחקרית?. במכללת פרינסטון ביצעו מחקר ובו הראו מספר תמונות של אנשים שהשוני ביניהם היה רק הבגדים. הוכח כי אלו שלבשו בגדים יקרים יותר גם אם הלבוש היה פשוט, נתפס כבעל יכולות גבוהות יותר והשאיר רושם לעומת שאר התמונות. כך מי שלבש את אותן חולצות ומכנסיים יקרים נשאר בזיכרונם של המעסיקים.

איך ליצור רושם נכון בראיונות עבודה?

לפני שאתם מגיעים למקום עבוד המסוים, נסו לחקור קצת על קוד הלבוש של המקום ולנסות להתאים את לבושכם כמה שיותר למקום. כיוון שמחקרים כבר הוכיחו כי לבוש יקר יותר יוצר רושם טוב יותר אצל מעסיקים, נסו לרכוש גם אם רק פריט אחד מעט יותר יוקרתי מפרטי הלבוש שלכם שיקפיץ את האאוטפיט. הקפידו לשמור על מראה סולידי, שמרו על צבעים רגועים ובהירים, כך תצליחו לגרום למסר שלכם לעבור ללא הסחות דעת מיותרות בצורת צבעים זרחניים בחולצה או במכנסיים.

איך להתלבש לדייט מוצלח?

רוב הפעמים דייטים יהיו הפעם הראשונה בה אתם פוגשים את אותו אדם, לכן רושם ראשוני הוא מאוד חשוב כאן. עליכם לחשוב עם עצמכם מה אתם רוצים להשיג מהדייט האם אתם רוצים שהמפגש יוביל לקשר רציני או שמא אתם רוצים קצת להנות?. כך או כך עליכם להתאים את הלבוש למטרה, במידה ומדובר בקשר רציני, הציגו את עצמכם כפי שאתם ולבשו בגד שנאמן לתדמית שלכם. כאשר אתם מתאמצים מדי ליצור רושם טוב הדבר ניכר בבגדים, הקפידו על לבוש נוח, שדרו רוגע ונינוחות, זה יוסיף לתחושת הביטחון.

לסיכום:

אומנם לכל מקום או אירוע יש את קוד הלבוש שלו, לכן הקפידו לתת ביטוי שמייחד את האישיות שלכם, רק וודאו כי אינכם מגזימים עם האופן בו אתם מציגים את זה. שלבו בבגדי הגברים ובגדי הנשים שלכם מעט צבע בעזרת אקססוריז מעניינים, ארנקים, תיקים ואפילו בשרוכי הנעליים. מטרת העל היא שתרגישו נוח עם הבגד שאתם לובשים, זה יחזק את הביטחון העצמי שלכם וישפיע על האופן בו אתם מציגים את עצמכם.

בואו תגלו עוד עם >> גלו

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן