היינו חייבים לחקור: איך זה שבכל פעם שאנו נועלים נעל ספורט חדשה, אנחנו מרגישים הרבה יותר מהירים? ספויילר – זה לא סתם קורה

תוכן עניינים

לרבים מאיתנו יצא לרכוש בחייהם יותר מזוג אחד של נעלי ספורט. המניעים לרכישת נעליים חדשות משתנים מאדם לאדם. יחד עם המניעים משתנות גם סוגי הנעליים הנפוצות ועיצוביהן. אך אף על פי זאת התחושה בעת קבלת נעלי ספורט חדשות זהה יחסית באופן מפתיע אצל רוב האוכלוסייה. 

אז מדוע אנו מרגישים תחושה זהה? מדוע התחושה שרובנו מרגישים היא שאנו יותר מהירים? ומה משפיע על ההבדלים ביחסינו לנעליים החדשות מול הנעליים הישנות?

נעלי ספורט חדשות – שיפור בבריאות הרגליים :

לנעלי ספורט מבנה מיוחד אשר נבחן בקפידה על מנת לאפשר לנועלים את הנעליים לרוץ מהר יותר בצורה שבריאה יותר לרגל. אותו מבנה מותאם לרגליים מבחינה פיזית כך שהנעל תאפשר למתעמל הנועל את הנעליים לא לפצוע עצמו במהלך האימון. 

להלן מספר יתרונות של נעלי ספורט חדשות העולים על יתרונות נעלי הספורט הישנות :

  1. ככל שנעל חדשה יותר בולמי הזעזועים של טובים יותר – בנעליים ישנות צורת הנעל משתנה ונשחקת, הישחקותה של הנעל גורמת לשינוי באופן בו הנעל מונחת על הרגל. במהלך ריצה כ- 80% מהאוכלוסייה נוהגים לנחות על העקב. עניין הנחיתה על העקב שוחק את בולמי הזעזועים של הנעליים ומגבירים את הסיכון לפציעה.

 שינוי זה יוצר מצב שבו הנעל הישנה כבר אינה מותאמת למבנה הרגל ועלולה לגרום לנזקים רבים במהלך ההתעמלות. לעומת הנעליים הישנות, הנעליים החדשות הן נעליים נוחות בעלות בולמי זעזועים חדשים שמותאמות בצורתן למבנה הרגל ובכך יוצרות סביבה בריאה לעשיית כושר.

  1. נעל חדשה יותר מאפשרת יותר גמישות לרגל – העניין המרכזי שגורם לרבים להרגיש שנעלי הספורט שלהם כבר לא טובות יותר בלא מודע הוא שחיקת החלק האמצעי של הנעל. במהלך אימונים החלק המרכזי שנפגע הוא החלק האמצעי של הסולייה. בעקבות כך יורדת יכולת הגמישות של הנעל. 

הסיבה לכך היא שלחלק זה בנעל מאט את תנועת מפרקי הקרסול ובכך מאפשר למפרקי כף הרגל לנצל אנרגייה מהקרקע ולבלום זעזועים. כאשר חלק זה נשחק בנעליים ישנות בלימת הזעזועים והן יכולת ניצול האנרגייה מן הקרקע נפגעות.

אז מדוע לא להתעמל עם סניקרס , נעלי הליכה , נעליים נוחות, סנדליים, מגרפיים וכו'…

סניקרס , נעלי הליכה , נעליים נוחות, סנדליים, מגרפיים וכו'… הן נעליים שלא מותאמות במבנה שלהן לריצה ובמיוחד שלא לריצות מהירות. 

במהלך הריצה החלק הפינמי בקשת של הרגל אמור להיות קמור יותר ללא "קמטים" או קימורים שונים. ב סניקרס , נעלי הליכה , נעליים נוחות, סנדליים, מגרפיים וכו'… לרוב חלק זה אינו מקומר במידה הרצוייה. 
בנוסף לכך בסוגי נעליים אילו לרוב הסולייה אינה גמישה מספיק וצורתה של הנעל אינה חדה מספיק עבור ריצה. 
אז עשו טובה לעצמכם וקנו נעלי ספורט שיעזרו לכם לרוץ מהר יותר ולשמור על בריאות הרגליים שלכם.

לא רק שכתבנו עבורכם את המאמר הזה כדי הלכנו ובדקנו איזה נעלי ספורט הכי שווה לקנות והתשובה הייתה חד משמעית – נעלי ספורט של חברת ווישוז עוקפים את כל האלטרנטיבות שיש בחוץ, עם מבחר דגמים של המותג הוקה במחירים נוחים מאוד נעלי הספורט של החברה המצוינת פשוט הבחירה הטובה ביותר שאפשר לעשות.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן