מבול של פיג'מות – החורף כאן ואיתו הגיעו הטרנדים החדשים של עולם הפיג'מות

תוכן עניינים

כל אחת מאיתנו אוהבת את הרגע הזה בסוף היום – לצאת מהמקלחת אחרי יום ארוך של עבודה או לימודים ולשים את הפיג'מה שלנו, הטקס הזה מסמל את סיום היום העמוס ותחילתה של מנוחה הכרחית. אבל כאשר אנחנו מדברים על ימי החורף, מזג אוויר קריר ונוף אפרורי הטקס הזה מקבל מקום מיוחד בלב שלנו.

אינספור מחקרים נעשו בשנים האחרונות על השפעות החורף על מצב רוח האדם, רובם הראו שאנשים פחות שמחים במהלך היום (אני לא מצליחה להבין איך, מזג אוויר חורפי זה הכי כיף שיש!) אבל באופן גורף אחוז גדול מהנחקרים העידו כי המנוחה ותחושה החמימות (cozy באנגלית) שאנשים מרגישים בסוף יום חורפי הרבה יותר מספק וכיפי.

חלק בלתי נפרד מטקס סוף היום הוא העלייה על פיג'מה נעימה ומחממת שפשוט גורמת לנו לתחושה הכי נעימה בעולם. ופה אני נכנסת לתמונה – ביליתי לילה בכל אחת מהפיג'מות של המותגים המפורסמים ביותר והבאתי לכן את הפיג'מה הכי נעימה שמצאתי! אבל לא רק זה, חוץ מרכות אינסופית היא גם המשתלמת ביותר במחיר ותפורה באיכות הטובה ביותר.

תכירי – הפיג'מה של גוטקס! למרות שהחברה ידועה בזכות בגדי הים המעולים שהיא מייצרת, יש לה גם ליין פיג'מות מפתיע שגרם לי לא לרצות להוריד אותו גם בבוקר! הפיג'מות קיץ ופיג'מות חורף שהמותג מציע פשוט ניצחו כל פיג'מה אחרת שלבשתי, המחירים המשתלמים הפתיעו אותי עוד יותר, עם פיג'מות במחיר התחלתי של 35 ש"ח זה פשוט התמורה הכי גבוה שאפשר לקבל למחיר, גם בתחלופות הרבה יותר יקרות.

רוצים לקרוא עוד? >> amazing.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן