משקפי שמש לנשים- איך להתאים אותם למבנה הפנים

תוכן עניינים

קרה לך בעבר שראית משקפי שמש טרנדיות, הגעת לחנות כדי לקנות אותן, אבל הו פשוט לא ישבו עליך מספיק טוב לטעמך? או לחילופין רצית להזמין משקפי שמש מאתר אינטרנט בלי למדוד אותן אבל לא היית בטוחה אם הן ישבו עליך יפה? 
במידה ולא ידעתן את זה לפני כן- כן, יש חשיבות למבנה הפנים שלך כשאת באה לבחור משקפי שמש לנשים. מבנה משקפי השמש צריך להתאים לפנים מבחינת הגודל, צורה, אפילו הצבע… 
בין אם יש לך פנים עגולות, ארוכות או מרובעות יחסית, יש משקפי שמש שיכולים להתאים ולהחמיא לך יותר מאחרים.

הנה מדריך שיעזור לך למצוא את המסגרת המושלמת בהתאם לצורת הפנים שלך.

משקפי שמש לפנים מרובעות

פנים מרובעות מתאפיינות בקו לסת חזק ורחב יחסית עם עצמות לחיים בולטות יחסית. 
למבנה פנים זה עדיף ללכת על משקפיים עם מסגרות עדינות וכמה שיותר מעגולות עם צורה קצת יותר רחבה בצדדים של המשקף. אתן כמובן תרצו מסגרות פרופורציונליות לאורך ולרוחב הפנים שלכם. מסגרות עגולות ואליפסיות ירככו את הזוויות בפנים מרובעות. מבנה משקפי השמש הללו ישתלבו בהרמוניה עם מבנה פנים מרובע ויבליטו לטובה את תוי הפנים המרובעים. 

משקפי שמש למבנה פנים עגול

פנים עגולות הן פנים שיש בהן קימורים רכים וקווים חלקים, ללא עצמות פנים בולטות במיוחד, בקו שהולך בערך באותו רוחב מהלסת ועד לגבה. עם פנים עגולות, הלחיים בדרך כלל מלאות והסנטר מעוגל עם מעט מאוד זוויות. זה מבנה פנים שקל לדעת אם יש לך אותו או לא, ככה שדי קל להתאים משקפיים עבור המבנה הזה.
כשבאים לבחור משקפי שמש לפנים עגולות, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא לבחור מסגרות שעובדות כדי להוסיף זוויות. מבנה פנים כזה נראה נהדר במשקפיים עם זוויות חדות וקווים בולטים כמו למשל מסגרות מלבניות שיכולות "לשבור" את מבנה הפנים, מה שיכול לגרום לפנים להיראות ארוכות ודקות יותר.
או למשל מסגרות זוויתיות וגאומטריות, שמוסיפות קווים חדים ומובחנים יותר לפנים ויוצרות אשליה של עצמות פנים בולטות יותר. גם מסגרות מורמות כמו עין חתול או מסגרת D. הן מושכות את הפוקוס לעיניים ועוזרות ליצור אשליה של פנים מורמות מעט. 

משקפי שמש למבנה פנים בצורת לב

פנים בצורת לב רחבים במצח ומצטמצמים עד לסנטר עם עצמות לחיים גבוהות. צורת פנים זו יכולה להיות ארוכה או עגולה. זו צורת הפנים שנחשבת הנפוצה ביותר. הם נראים נהדר במסגרות עם קצוות הבולטות מעט יותר מהמצח.
הנה כמה סגנונות משקפיים שיכולים להתאים למבנה כזה: 
משקפיים עם מסגרת ישרה ללא זווית. במידה ויש לך מצח יחסית רחב, מסגרת כזו תמשוך את תשומת הלב כלפי מטה, ותדגיש את החלק התחתון של הפנים שלך.מסגרות בצורת אליפסה. אם יש לך סנטר מחודד, בחירת צורת מסגרת אליפסה תמשוך את תשומת הלב כלפי מעלה לכיוון העיניים שלך.

משקפי שמש לפנים אובליות

מבנה פנים אובליות מתאימים לרוב צורות המסגרות ומשקפי השמש. עם מצח צר יותר וסנטר מעט צר, אליפסה או אובל נחשבת לצורת הפנים האוניברסלית ביותר – מה שמאפשר להנות עם הטרנדים העדכניים ביותר כי רובם עובדים בשבילך.
עם זאת, כשאת באה לבחור עבורך משקפי שמש, חשוב שתבחרי כאלה עם גוון מתאים, מבנה שידגיש את החוזקות בפנים שלך וכאלה שלא יהיו רחבות מדי עבורך. 
לסיכום, לפני שאתן מגיעות לרכוש לעצמכן משקפי שמש לנשים, קחו רגע לחשוב מהי צורת הפנים שלכן ומה הכי יתאים ויחמיא לכן ויעבוד לטובתכן, ללא קשר לטרנדים שהולכים עכשיו באופנה. 

אז איפה אני הקונה את זוג משקפי השמש הבאים שלי?

גם אנחנו שאלנו את עצמנו אחרי הכתבה הזו, פשוט התחשק לנו להתחדש בזוג משקפי שמש! אז יצאנו ובדקנו איפה יש את המבחר הכי גדול ובמחירים הכי טובים וכן, מצאנו את המקום המושלם! איי אופטיק היא כוכבת עולה ומבטיחה בעולם האופטיקה – עם מבחר אדיר של משקפי שמש, משקפי ראייה, משקפיים לילדים ועדשות מגע, עם חנויות פיזיות וחנות אונליין מטריפה. והכי טוב? הם אשכרה הוגנים במחירים! בקיצור.. תיכנסו ותתרשמו בעצמכם!

לעוד כתבות>>prize.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אופנה

טיפול בהתקרחות

התקרחות, הידועה גם כנשירת שיער, היא תהליך בו מספר זקיקי השיער בראש האדם מתחילים להצטמצם, עד כדי נשירת שיער מוחלטת באזורים מסוימים. התקרחות היא תופעה

עברו לכתבה >>

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן