טכנולוגיה משפיעה על כל התחומים בחיים שלנו אבל על דיאטה וכושר? את זה עוד לא שמענו

תוכן עניינים

אנחנו חיים במירוץ נגד הזמן, להספיק לעשות כמה שיותר בכל יום – לחוות, להרגיש, למצא ולהתקדם וכל זה לצד ניהול אורח חיים שמשלב משפחה, חברים, מנוחה וזמן לעצמך.
איפה בכל זה מוצאים זמן להתאמן? זה מה שממציא ה-EMS שאל את עצמו – איך אפשר להתאמן כדי לשמור על אורח חיים שלי מבלי הצורך של לעשות אימונים ארוכים, תוכניות אימון מורכבות וחדרי כושר ענקיים.

ה-EMS הוא אימון המשלב טכנולוגיה מתקדמת בתוכו, המתאמן לובש מכשיר המתחבר לגוף וממריץ את השרירים בעזרת אלקטרודות שמטרתן למקסם את היעילות של חיטוב הגוף. בנוסף זאת דרך מצוינת לשפר את הסיבולת לב ריאה ולחזק את כלל השרירים בגוף בפחות זמן מאימונים רגילים בחדרי כושר.

כיצד פועל אימון EMS?

אלקטרודות ואימון, איך זה יכול לעבור ביחד? אז האמת שזה די פשוט, האימון מתבצע באמצעות לבישת מכשיר כמו חגורה. המכשיר שולח זרמים חשמליים לשרירים תוך כדי האימון כדי לכווץ לשחרר את השרירים לאימון יעיל הרבה יותר.

פעילות גופנית רגילה מפעילה שרירים מסוימים בכל פעם ככה שאם אתה רץ – לא תחזק את הפלג גוף העליון שלך ואם אתה מרים משקולות עלייך להתמקד בכל פעם בקבוצת שרירים אחרת. כלומר הפוטנציאל שיש לאימונים שמפעילים את כל השרירים בגוף הוא אדיר.
מכשירי EMS עובדים באימונים בעומס קל ומפעילים את כל השרירים בגוף, סוג האימון ממקסם את מה שכל מתאמן יכול להוציא מהגוף שלו.

בעזרת הטכנולוגיה הזו, אימוני EMS מאפשרים למתאמנים להוריד משגרת האימון שלהם גם בתדירות וגם בזמן האימון. ככה שלא רק שהאימונים יעילים יותר, נוחים יותר ומותחים את יעילות האימון למקסימום גם תצטרכו להשקיע פחות זמן בכל שבוע לאימונים.

מה התוצאות שמגיעים אליהם עם אימוני EMS?

מהסיבה שהמכשיר מאמץ את כל השרירים בגוף הוא מעודד אותו להיכנס ל"מוד" חילוף חומרים גבוה – המצב הזה עוזר לחטב את הגוף גם באיזורים שקשה לחטב כמו סביב המותניים והירכיים.
חוץ מחיטוב תזכו לעלייה בכוח וסיבולת השרירים שלכם.

לסיכום? נראה לי שזה די ברור, הגיע הזמן שהאימונים המיושנים יהפכו ליעילים יותר וה-EMS עושים את זה מצוין.

אהבתם את הכתבה? >> buzz.org.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

גאדג'טים

אפשר לזרוק את הסוני פלייסטיישן לפח? אוקולוס – קונסולת מציאות מדומה שמביאה חוויה אמיתית מתמיד.

המציאות המדומה תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועם פיתוח האוקולוס קווסט 2 של פייסבוק, קונסולות המציאות המדומה מעולם לא היה נוחות, ניידות, עמידות ובמחיר נמוך מבעבר.בואו

קרא עוד >>
גאדג'טים

היום שאחרי: ההיעלמות של החברות הגדולות כמו וואטסאפ, גוגל ופייסבוק לכמה שעות העלה את השאלה – איך יראה האינטרנט ביום שאחרי נפילתן של הגדולות?

החיבור לאינטרנט נראה לנו כבר כל כך טבעי שזה מוזר לחשוב על עולם ללא אינטרנט. מבתים חכמים לשימוש היום יומי שלנו אנחנו מסתמכים על החיבור

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן