לא צריך לקנות יותר טלויזיות חכמות? הכירו את הסטרימרים ששינו את כללי המשחק

תוכן עניינים

מאז שהגיעו הטלויזיות החכמות אל הסלונים החיים שלנו השתנו – הטלויזיה הפכה להרבה יותר ממסך המקשר בין ספקי הרשתות אל המשתמשים – ניתן להתחבר במהירות לאפליקציות כמו נטפליקס, יוטיוב, אמאזון ועוד..
השינוי הזה שינה את התפיסה של מה אנחנו רוצים לקבל מהטלויזיה שלנו.

עם השיפור הניכר באפשרויות שהטלויזיה החכמה הביאה איתה ראינו בהתאם עלייה במחירים, עם מחירים הגבוהים בהשוואה לטלוויזיות "טיפשות" אשר מציגות את אותה האיכות רק ללא הפיצ'רים המתקדמים חיפשו אנשים אלטרנטיבה לקבל טלויזיה חכמה מבלי להוציא המון כסף.
ואז המציאו את הסטרימרים.

סטרימרים הם מתקנים קטנים המתחברים לכל טלויזיה ומעניקים לה "מוח", הם מאפשרים להתחבר לרשתות ויפיי, לאפליקציות ולחבר מכשירים לטלויזיה. בעצם הם הופכים את הטלויזיה לטלוויזיה חכמה מן המניין.
אז לא רק שהסטרימרים יכולים להפוך כל טלוויזיה לחכמה הם גם זולים באופן משמעותי מלקנות טלוויזיה חדשה, ממחירים המתחילים ב-90 ש"ח ועד לכמה מאות התחלופה הזו הפכה לפופולארית אצל אנשים רבים שלא רוצים לבזבז אלפי שקלים על החלפת הטלוויזיה שלהם.

אלו הסטרימרים הנפוצים והטובים שיש היום בשוק

כמו כל מוצר בשוק היום, יש המון אופציות ואפשרויות – אז אנחנו צמצמנו לכם את הבחירה ל-4 אופציות כדי שלא תלכו לאיבוד ותוכלי להישאר ממוקדים במטרה שלכם. 

  1. גוגל כרומקאסט – הסטרימר בין הנפוצים בעולם ולא סתם הוא כזה. הגרסה החדשה שלו מכסה את כל מה שאתם צריכים – עם אפשרות צפייה ב-4K, תמיכה ב-HDR ו-Dolby Vision, Dolby Atmos המאפשרים צליל ואיכות תמונה יוצאים מן הכלל הסטרימר ברמה אחרת. כמו כן יש לו גוגל TV והממשק תומך במעל 6500 אפליקציות אנדרואיד TV.
  2. אמזון Fire Stick 4k Max – הסטרימר החדש התגבר על בעיות העבר שהיו לקודמיו ואמאזון יצאו מגדרם כדי להעניק חווית משתמש מעולה לרוכשים אותו. השיפורים ניכרים בניווט ובזמני הטעינה של אפליקציות לצד לחצן הטלוויזיה בשידור חי בשלט מאפשר לך לדלג ישירות לערוצי הכבלים האהובים עליכם.
  3. Apple TV 4K – אם כבר בבעלותכם סטרימר של אפל לא בטוח שהשדרוג שווה את הכסף לחדש. למרות ששניהם מתפקדים מצוין הדגם החדש זהה לקודמו בנראות ומכיל שיפורים ושדרוגים פנימיים הנותנים ביצועים מעט יותר טובים.
    הסטרימר תומך בצילומי 4K במהירות 60fps עם HDR שלקודמו תמיכה זו הייתה אפשרית רק ב-30fps. אבל לא הרבה אפליקציות מקרינות צילומים במהירות 60fps עם HDR שעיקרן שכן עושות זאת הן בעיקר מתמקדות בספורט ואירועי לייב אקשן.
    אבל כמו שזה נראה העולם הולך לכיוון איכות הצפייה הגבוהה הזו ואנחנו בטח נראה בתקופה הקרובה עלייה באפשרויות התוכנית המאפשרות צפייה  במהירות 60fps עם HDR.

עניין אותך? >> alolo.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תגובות:

אנחנו גם ברשתות החברתיות :)

קטגוריות באתר:

גאדג'טים

אפשר לזרוק את הסוני פלייסטיישן לפח? אוקולוס – קונסולת מציאות מדומה שמביאה חוויה אמיתית מתמיד.

המציאות המדומה תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועם פיתוח האוקולוס קווסט 2 של פייסבוק, קונסולות המציאות המדומה מעולם לא היה נוחות, ניידות, עמידות ובמחיר נמוך מבעבר.בואו

קרא עוד >>
גאדג'טים

היום שאחרי: ההיעלמות של החברות הגדולות כמו וואטסאפ, גוגל ופייסבוק לכמה שעות העלה את השאלה – איך יראה האינטרנט ביום שאחרי נפילתן של הגדולות?

החיבור לאינטרנט נראה לנו כבר כל כך טבעי שזה מוזר לחשוב על עולם ללא אינטרנט. מבתים חכמים לשימוש היום יומי שלנו אנחנו מסתמכים על החיבור

קרא עוד >>
הרשמה לדיוור!

חברות בניוזלטר שלנו תשאיר אתכם תמיד מחוברים!

דילוג לתוכן